اوپو رنو 3 پرو با ظاهری متفاوت رونمایی شد

سری گوشی های هوشمند رنو شرکت اوپو همواره عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته اند. برای مثال می توان به اوپو رنو 10 ایکس زوم به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند این سری اشاره کرد. این بار اما اوپو رنو 3 پرو در کنار بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند از طراحی جدیدی که تا به امروز در میان گوشی های هوشمند این سری ندیده بودیم بهره برد. همراه با این گوشی شاهد رونمایی اوپو رنو 3 نیز بوده ایم.

مشخصات اوپو رنو 3 پرو

طراحی

در قسمت پشتی محل برای قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت وجود ندارد و شاهد قرار گیری چهار سنسور بصورت ستونی برای دوربین اصلی می باشیم. اما نکته اصلی طراحی این گوشی هوشمند صفحه نمایش آن می باشد.

پیش از این اکثر گوشی های هوشمند این سری به تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده بودند. طراحی منحصر بفردی با نام باله گوسه برای این دوربین های سلفی پاپ آپ در نظر گرفته شد. اما این بار با طراحی کاملا متفاوت اوپو رنو 3 پرو معرفی شد. ناچ اینفینیتی O برای اولین بار در میان گوشی های سری رنو، برای این محصول جدید در نظر گرفته شده.

صفحه نمایش

صفحه نمایش 6.5 اینچی اولد، همانطور که گفتیم به ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده. بریدگی دایره ای شکل در قسمت بالایی و گوشه چپ صفحه نمایش قرار گرفته است.

صفحه نمایش زیبای این گوشی توانایی پشتیبانی از استاندارد HDR10 پلاس را نیز دارد. سوای این اتفاق، این صفحه نمایش می تواند نرخ بروزرسانی 90 هرتز را نیز ارائه کند. در کل باید گفت که رنو 3 پرو به نسبت رنو 3، از مشخصات فنی قدرتمند تری بهره برده است.

دوربین

برای دوربین اصلی سنسور های چهارگانه ای در نظر گرفته شده که به نسبت رنو 3 قدرتمند تر می باشند. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عرض در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه اوپو رنو 3 پرو را تشکیل می دهند.

دوربین این گوشی هوشمند قابلیت زوم 5 برابری هیبرید و نیز 2 برابری اپتیکال را نیز خواهد داشت. در بریدگی ناچ دایره ای شکل اینفینیتی O صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم.

پردازنده و باتری

برخلاف رنو 3 که از پردازنده مدیاتک بهره برده بود، این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراکون 765G مجهز شده. در بنچمارک های گرفته نیز پردازنده رنو 3 پرو عملکرد بهتری را به نسبت مدل استاندارد این گوشی هوشمند از خود به ثبت رسانده است.

از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده می توان به باتری 4025 میلی آمپری با شارژ سریع 30 واتی مجهز به شارژ سریع اشاره کرد. این شارژر از استاندارد VOOC 4.0  نیز پشتیبانی می کند.  شارژر اوپو رنو 3 پرو قادر است تا در مدت زمان نیم ساعته تا 70 درصد باتری این گوشی هوشمند را شارژ کند.

قیمت پایه 570 دلاری نیز برای مدل 8/128GB این محصول در نظر گرفته شده که قیمت منصفانه ای با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد