پوکو ایکس 2 با دوربین 64 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 120 هرتز رونمایی شد

شیائومی ردمی K30 یکی از گوشی های هوشمند بودی که در میان محصولات این شرکت طراحی متفاوت تری را با خود به همراه داشت. حال شیائومی تصمیم گرفته تا گوشی هوشمند جدید را مشابه یا ردمی K30 برای فروش در بازار جهانی رونمایی کند. پوکو ایکس 2 با بهره بردن از مشخصات مناسب و قدرتمندی بصورت رسمی معرفی شد و در ادامه به مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی خواهیم پرداخت.

مشخصات پوکو ایکس 2

طراحی و صفحه نمایش

همانطور که گفتیم می توان پوکو ایکس 2 را نمونه بین المللی ردمی K30 دانست. در قسمت جلویی پنل صفحه نمایش این گوشی به ناچ اینفینیتی O مجهز شده که با توجه به بهره بردن از دو سنسور برای دوربین اصلی، شاهد طراحی مشابه با طراحی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس می باشیم.

صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی توانایی ارائه رزولوشن FHD پلاس و نیز نرخ بروزرسانی 120 هرتز را خواهد داشت. با توجه به بهره بردن از ناچ اینفینیتی O، این صفحه نمایش نسبت تصویر 20 به 9 را نیز با خود به همراه خواهد داشت.

در قسمت پشتی اما شاهد یک بریدگی دایره ای شکل هستیم که سنسور های چهارگانه دوربین نیز به صورت ستونی در قسمت مرکزی این بریدگی دایره ای شکل قرار گرفته اند.

دوربین

برای سنسور های دوربین سلفی، از یک سنسور 20 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. در قسمت پشتی اما مانطور که گفتیم چهار سنسور استفاده شده.

یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی IMX 586 سونی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و یک سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین چهارگانه پوکو ایکس 2 را تشکیل می دهند.

پردازنده و باتری

در قسمت پردازنده با توجه به میان رده بودن این گوشی، شاهد حضور یکی از قدرتمند ترین پردازنده های میان رده کوالکام یعنی اسنپدراگون 730G بودیم. در کنار این پردازنده باتری 4500 میلی آمپری و شارژر 27 واتی با شارژ سریع، حیال شما را از بابت طول عمر مفید و زمان شارژ کامل باتری این گوشی هوشمند راحت می کند.

مدل پایه Poco X2 با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قیمت 225 دلار روانه بازار خواهد شد. با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده پیش بینی می شود که کاربران استقبال خوبی از این گوشی میان رده به عمل آورند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند