Razer Kishi V2 برای آیفون در دسترس است

کنترل کننده های مختلفی در بازار وجود دارند که از لحاظ سطح کیفی بسیار با هم متفاوت هستند. کنترل کننده Razer Kishi V2  یکی از مواردی است که می تواند نظر کاربران موبایل را جلب کند. کمپانی Razer حالا Razer Kishi V2  را برای آیفون معرفی کرده است که قرار است کیفیتی جدید را معرفی کند.

کنترل کننده ای متفاوت

شرکت Razer اولین بار کیشی V2 را در ژوئیه سال جاری معرفی کرد و از نسل بعدی کیشی خبر داد و کنترل‌های لمسی برتر را به بازار بازی‌های موبایلی عرضه کرد. اکنون کاربران آیفون می‌توانند همان کنترل‌های ساده و با کیفیت کنسول و گیم‌پلی برتر گوشی‌های هوشمند را در حین اجرای جدیدترین عناوین AAA یا بازی‌ های موبایلی به صورت بومی تجربه کنند.

همانطور که اشاره کردیم Razer Kishi V2  برای گوشی های آیفون ویژگی های متفاوتی را ارائه می کند، از جمله قابلیت های ورودی باکیفیت بالا با دکمه های میکروسوئیچ لمسی جدید، که از کنترلر کنسول Razer Wolverine V2 الگوبرداری شده اند. برای کاربران آیفون همچنین می‌تواند از دو دکمه چند منظوره قابل برنامه‌ریزی و دکمه اشتراک‌گذاری استفاده کند، بنابراین می‌توانند عکس‌ها یا کلیپ‌های ویدیویی عالی را با لمس یک دکمه ضبط کنند.

Kishi V2  برای iPhone دارای طراحی بهبود یافته با یک پل ساده شده (بخش میانی) است که احساس پایداری و چسبندگی راحت ‌تری را در حالت موبایل ارائه می‌دهد . برای آیفون همچنین سازگاری جهانی با مدل های فعلی آیفون را ارائه می دهد.

برنامه Razer Nexus و دانلود رایگان

Razer Kishi V2  که برای iPhone تدارک دیده شده است از برنامه Razer Nexus پشتیبانی می کند. گیمرهای آیفون می‌توانند برنامه Razer Nexus را با لمس یک دکمه راه‌اندازی کنند و به بازی‌های نصب ‌شده دسترسی داشته باشند، به یوتیوب یا فیس‌بوک استریم کنند، بیش از هزار بازی سازگار را مرور کنند.

این کنترل کننده با گوشی های: سری آیفون 13، سری آیفون 12، سری آیفون 11، آیفون X، XS، XS Max، XR، آیفون 8 و 8 پلاس، آیفون 7 و 7 پلاس، آیفون 6 اس و 6 اس پلاس، آیفون SE نسل 1 و 2 سازگار است.

رایزر کیشی 2 با قیمت 119.99 یورو موجود می باشد و می تواند یکی ازگزینه های مناسب برای گیمرها باشد.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند