هدفون ریلمی بادز ایر (Realme Buds Air) معرفی شد

جدیدترین گجت هوشمند ریلمی با نام Realme Buds Air بصورت رسمی معرفی شد. ریلمی در جریان رونمایی ریلمی ایکس 2 و ریلمی ایکس 2 پرو در هندوستان از هدفون بی سیم جدید خود پرده برداری کرد. از جمله مشخصات خوب این هدفون می توان به شارژر بی سیم و کیفیت صدای بالای آن اشاره کرد.

مشخصات Realme Buds Air

جنس پلاستیکی این هدفون با قابلیت شارژ وایرلس همراه می باشد. به محض باز کردن جعبه این هدفون با استفاده از Google Pair قابلیت اتصال به گوشی هوشمند شما را خواهد داشت. استفاده از تراشه R1 ب تاخیر بسیار کم از استادارد بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند.

هر هدفون به دو میکروفون مجهز شده. یک میکروفون برای تماس و دیگری برای لغو سر و صدا در تماس. همچنین یک تقویت کننده صدا 12 میلی متر نیز وجود دارد کصدای واضح تری را ارائه می کند.

Realme Buds Air به سنسور های نوری مجهز شده که قابلیت تنظیم صدا و نیز رد کردن موسیقی و نیز کنترل تماس ها را نیز ممکن می سازد.

ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای این گجت هوشمند مشخص نشده اما ریلمی قول داده با شارژ 3 ساعته توانایی ارائه عمر باتری 17 ساعته را خواهد داشت. این گجت هوشمند با قیمت 56 دلار روانه بازار جهانی خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد