ریلمی C20 ارزان قیمت ترین گوشی هوشمند با باتری قدرتمند معرفی شد

در حالی که برخی از گوشی های هوشمند میان رده موجود در بازار نیز، قیمت چندان ارزانی را با خود به همراه ندارند، برخی از شرکت های قعال در این عرصه گوشی های هوشمند ارزان قیمتی را با بهره بردن از مشخصات فنی قابل قبول و قیمتی ارزان روانه بازار می کنند. امروز نیز ریلمی C20 به عنوان یکی از ارزان قیمت ترین گوشی هوشمند این شرکت بصورت رسمی معرفی شد.

مشخصات ریلمی C20

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، طراحی بسیار مناسب و کاربر پسندی می باشد. طراحی که اصلا نشان از قیمت ارازن این گوشی هوشمند نمی دهد. در نمای رو به رویی برای طراحی صفحه نمایش شاهد حضور ناچ واتردراپ یا همان قطره ای می باشیم. در قسمت پشتی نیز تنها یک سنسور در بریدگی مربعی شکلی در کنار فلش ال ای دی قرار گرفته اند.

ریلمی C20 به صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن HD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شده. برای طراحی صفحه نمایش نیز همانطور که گفتیم، از ناچ واتردراپ استفاده شده. بریدگی قطره ای شکل در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده و در قسمت پشتی نیز شاهد حضور تنها سنسور دوربین این گوشی، یعنی سنسور 8 مگاپیکسلی می باشیم.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده نیز شاهد حضور پردازنده میان رده و ارزان قیمت هلیو G35 می باشیم. رم 2 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء توسط میکرو اس دی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد.

در میان مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، بی شک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده توانایی ارائه طول عمر مفید خوب و قابل قبولی را به ازای هر بار شارژ خواهد داشت. این گوشی هوشمند با قیمت 105 دلاری روانه بازار شده.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !