استودیو Santa Monica در حال کار بر روی یک IP جدید

شرکت های بسیار محدودی هستند که در هر نسل توانسته اند یک جهش بزرگ را در صنعت بازی ایجاد کنند و یا به تعبیری خالق یک مکانیک عالی، یک فناوری و اثری پیشرو باشند. به حق می توانیم Santa Monica را یکی از بهترین توسعه دهنده ها نام ببریم که توانسته سطح جدیدی از ایده آل را بوجود بیاورد. سانتا مونیکا در هر نسل عناوین زیادی را ارائه نمی دهد و فقط سعی در تولید یک کار با کیفیت دارد.


یک گام جلوتر با سانتامونیکا

استودیوی Santa Monica Sony Interactive Entertainment یکی از الماس های با ارزش این صنعت است که تمامی امتحانات خود را به خوبی پس داده. بنابراین وقتی آنها شروع به کار روی چیز جدیدی می کنند، قطعا خبر بزرگی است. از قبل تر مطلع شدیم که این استودیو در حال کار بر روی God of War Ragnarok است.
ما به دنبال یک مدیر هنری با تجربه برای توسعه یک عنوان جدید اعلام نشده هستیم! آیا عاشق همکاری برای ساخت بازی های جدیدی هستید؟ با ما همراه باشید تا سفری جدید را آغاز کنیم! متقاضی باید تجربه عملی در تعریف و حفظ دیدگاه هنری برای تولید یک کار در سطح جهانی داشته باشد. Santa Monica برنامه گسترده ای را برای تشکیل یک گروه بسیار خلاق دارد.

کوری بارلوک و یک IP جدید

اما ظاهراً عنوان جدید دیگری از سانتا مونیکا در حال ساخت است. طبق شایعاتی که شنیده می شود کوری بارلوک دیگر درگیر دنباله God Of War 2018 نخواهد بود و تمام تمرکز خود را برای ساخت IP خواهد گذاشت.
بارلوک در این مورد توضیح می دهد: من واقعاً دوست دارم بازی بعدی خودم را بسازم. چیزی که واقعاً ، صد در صد ناشی از دیدگاه اصلی من است. اگر بتوانم سونی را برای ساخت این عنوان متقاعد کنم بسیار عالی خواهد بود.
بازی God Of War Ragnarok برای پلی استیشن 5 اعلام و تایید شده است، اما هنوز مشخص نیست که از کنسول قبلی هم پشتیبانی می کند یا نه.

پست های مرتبط

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد

شایعه : کنسول نینتندو سوییچ 2 در سال 2024 عرضه می‌شود

شبیه‌ساز بازی دلتا قابل اجرا روی Apple TV هم هست