گوشی میان رده ارازن قیمت ریلمی C20A با باتری قدرتمند معرفی شد

در میان گوشی های هوشمند میان رده، شاهد رونمایی برخی از اسمارتفون هایی بودیم که در کنار بهره بردن از مشخصات نه چندان قدرتمند و البته قابل قبول، قیمت ارزانی را نیز با خود به همراه داشتند که مناسب برای کاربرانی می باشند که قصد خرید گوشی  هوشمند ارزان قیمتی را دارند. ریلمی C20A نیز امروز به عنون جدیدترین و یکی از ارزان قیمت ترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شد.

مشخصات ریلمی C20A

طراحی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون، طراحی آشنایی می باشد که نمونه آن را در بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده این شرکت و شرکت های دیگر نیز دیده بودیم. در نمای رو به رویی ریلمی C20A به صفحه نمایشی با ابعاد 6.5 اینچی و رزولوشن HD پلاس مجهز شده است. صفحه نمایشی که از ناچ محبوب و کاربر پسند واتردراپ نیز بهره می برد. بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش که سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی نیز این گوشی هوشمند میان رده تنها به یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. در مجموع نمی توان از چنین اسمارتفونی با این قیمت ارزان، توقع بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمندی را داشته باشیم.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم C20A به پردازنده میان رده هلیو G35 شرکت مدیاتک مجهز شده است. رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. اما در بخش باتری، این گوشی هوشمند میان رده به باتری قدرتمندی با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 10 واتی مجهز شده است. ریلمی C20A قرار است با قیمت مقرون بصرفه و ارزان 105 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

اسپاتیفای گجت Car Thing را به طور کامل از کار می‌اندازد !

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !