بازی Resident Evil Village در کارت گرافیک AMD از Ray Tracing پشتیبانی خواهد کرد

وقتی که کپکام بازی Resident Evil Village را بطور کامل معرفی کرد، شاهد افزایش کیفیت های بصری این عنوان بودیم. بافت ها، نورپردازی ها و مدل سازی ها با یک جهش بزرگ پا به نسل جدید گذاشتند. اما تا به حال به این مساله فکر کرده اید که اگر رزیدنت اویل ویلیج از قابلیت Ray Tracing پشتیبانی می کرد، چه جلوه ای داشت؟ این سوال جواب وسوسه برانگیزی دارد که شرکت AMD به آن پاسخ داده است.

ترکیب نوستالژی و ایده های جدید

جدیدترین بازی Capcom یعنی Resident Evil Village در چند ماه اخیر بسیار خبرساز بوده و نشان داده که تا چه حد می تواند به نسبت سایر آثار این مجموعه متفاوت باشد. بازی ادامه وقایع رزیدنت اویل 7 را برای طرفداران خود روایت خواهد کرد، البته این بار در یک دهکده بسیار خوفناک و متروکه.

تاریکی با جلوه‌ای نوین تر

در نسل نهم استفاده از فناوری ری تریسینگ دیگر تبدیل به یک استاندارد شده است، حتی خیلی از بازی های نسل هشتم هم با استفاده از قابلیت ری تریسینگ دوباره بر روی کنسول های نسل نهم عرضه شدند. حالا بازی محبوب و جنجالی Resident Evil Village هم قرار است که از این تکنولوژی استفاده کند. کپکام با همکاری AMD دست به حرکتی جدید برای رزیدنت اویل ویلیج زده است.

تریلر به نمایش درآمده از رزیدنت اویل ویلیج همراه با ری تریسینگ شده و شما می توانید پیشرفت های بصری را به وضوح در آن ملاحظه کنید. انعکاس نورها بسیار زیباتر شده اند و حتی نورهای که بر اشیای مختلف منعکس می شوند تحسین برانگیز هستند. البته ناگفته نماند که نسخه رایانه های شخصی از این قابلیت بهره مند می شوند.

نسخه آزمایشی رزیدنت اویل در حال حاضر به طور انحصاری برای PS5 در دسترس است، اما دارندگان باقی پلتفرم ها هنوز باید انتظار بکشند. Resident Evil Village قرار است در 7 مه برای همه سیستم عامل های فوق منتشر شود. ظاهراً Capcom عنوان های دیگری از Resident Evil را در دست ساخت دارد، شایعات خبر از Resident Evil Outrage ، Resident Evil 4 Remake و حتی Resident Evil 9 می دهند.

پست های مرتبط

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد