فیلم جدید Resident Evil به پایان فیلمبرداری رسید

عجیب است ولی همیشه عنوان هایی وجود دارند که از یک محبوبیت ذاتی برخوردار هستند. خواه این عنوان ها در دنیای گیم باشند و یا فیلمی سینمایی، اگر قوی و حتی ضعیف هم ساخته شوند همیشه مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرند. یکی از عنوان های بسیار محبوب که همیشه در دنیای سینما مورد استقبال قرار گرفته، فیلم Resident Evil است. سری فیلم های رزیدنت اویل تقریبا حرفی برای گفتن در بین بازی های محبوب آن ندارند و هیچ گاه نتوانستند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند و به نوعی کاملا یک بار مصرف هستند.

ماجرای یک Resident Evil فانتزی

از سال 2002 تا 2016 شاهد شش فیلم مختلف از رزیدنت اویل بودیم، حضور میلا جوویچ در یک نقش خیالی به نام Alice در فیلم Resident Evil یکی از نکات پر چالش بوده و هیچ گاه شخصیت Alice قابل باور در این مجموعه فیلم نبود. فیلم های رزیدنت اویل همیشه بر خلاف جهت بازی های خود حرکت کردند و به تعبیری ساده تر همیشه ساز خود را زدند.

نقدهای بسیار سنگینی به کارگردان خلاق این فیلم، پل دبلیو. اس. اندرسون وارد شد ولی مانند یک روئین تن هیچ نقدی بر او اثر نداشت و با افتخار تمام هر چه نوستالژی در ذهن مخاطبان بود را تبدیل به ویرانه کرد.

یک شروع جدید که جای امید دارد

حالا بعد از گذشت پنج سال از ساخت آخرین فیلم Resident Evil باید انتظار یک ریبوت برای این مجموعه را شاهد باشیم. این فیلم قرار است در سال 2021 اکران شود. یوهانس رابرتز که فیلم های خوبی مانند The Other Side Of The Door و Meters Down 47 را در کارنامه خود دارد به پشت دوربین خواهد رفت تا فیلم Resident Evil جدید را کارگردانی کند.

کولزر اضافه کرد: بعد از دوازده بازی، شش فیلم زنده و صدها صفحه داستان داستانی، ما مجبور شدیم که به سال 1998 برگردیم و به کشف اسرار نهفته در دیوارهای عمارت اسپنسر و راکون سیتی بپردازیم.

خوب، بد، زشت

انتخاب بازیگران شاید که می توانست بسیار بهتر از این باشد، یا حداقل گزینه های بسیار بهتری موجود بودند. در این فیلم كایا اسكودلاریو در نقش كلر ردفیلد خواهد بود، هانا جان كامن در نقش جیل والنتاین، رابی آمل در نقش كریس ردفیلد، تام هاپر در نقش آلبرت وسكر، جوگیا در نقش لئون اس کندی و نیل مک دونا در نقش ویلیام بیرکین خواهد بود.

شاید خیلی از ما نگران داستان این فیلم باشیم و عادت نکرده ایم که یک فیلم رزیدنت اویل خوب ببینیم، کپکام و کنستانتین فیلم اعلام کردند که قرار است داستان به همان ابتدا برگردد و متفاوت باشد. مساله این است که تمام فیلم های قبل هم کاملا متفاوت بودند ولی نتیجه دلچسبی حاصل نشد.

در مورد داستان قول داده شده که فیلم رزیدنت اویل جدید به دو بازی اول کاملا وفادار باشد، این بدان معناست که ما می خواهیم تحقیقات جیل و کریس درباره عمارت اسپنسر و همچنین فرار لئون و کلر از راکون سیتی را ببینیم.

فیلم به پایان فیلمبرداری خود رسیده است و مارتین موسکوویچ با ویکتور هادیدا تهیه کنندگی اجرایی را برعهده دارند.

به نظر شما فیلم جدید رزیدنت اویل که قرار است شروع دوباره ای داشته باشد، می تواند اثری شایسته باشد یا اینکه راه شکست خورده قبل را انتخاب خواهد کرد؟

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند