چرا انویدیا کارت گرافیک RTX 2080 Ti Super را تولید نمی کند؟

خانواده سوپر تورینگ ها یا RTX SUPER با ساختار بهبود یافته توانسته اند تا کنون در بنچمارک ها و نرم افزارهای مختلف خودنمایی کند. این خود نمایی تا حدی پیش رفت که کاربران و کارشناس این سوال در ذهنشان پیش آمد که جایگاه RTX 2080 Ti Super در بین خانواده RTX SUPER کجاست.

انویدیا در خانواده RTX SUPER توانست با بهبود هسته های پردازشی و سرعت حافظه تصویری عملکرد این تازه از راه رسیده ها را تا حد زیادی بهبود بخشد. کارت هایی که در اوج خوشحالی قرمز پوشان AMD برای ساخت کارت هایی عالی، ناگهان به بازار راه پیدا کردند تا لبخند تازه نقش بسته AMD را به سرعت جمع کنند. خانواده سوپر تورینگ ها را به واقع باید خط حمله انویدیا برای بازار و رقابت با رقیب دیرینه دانست.

هر آنچه باید از کارت گرافیک های سری RTX SUPER انویدیا بدانید

اما این که چرا در کنار سوپر تورینگ های RTX 2060، RTX 2070 و RTX 2080 کارت گرافیک RTX 2080 Ti Super قرار نگرفته سوالی است که باید انویدیا به آن پاسخ دهد. اما خبرها حاکی از آن است که انویدیا پاسخی برای این پرسش ندارد. طبق تحقیقات به دست آمده مشخص شده که در صورت تولید RTX 2080 Ti Super، فروش کارت گرافیک قدرتمند RTX Titan به خطر می افتد. کارتی که انویدیا برای آن بازار محدودی را در نظر گرفته است زیررا با کارت ارزان قیمتی روبرو نیستیم. در صورتی که انویدیا کارت RTX 2080 Ti را بهینه می کرد، قدرت پردازشی آن نزدیک به تایتان تورینگ ها می شد که این موضوع خطر بزرگی برای این غول گرافیکی به شمار می آمد.

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !