مشخصات فنی شیائومی می A3 به همراه تصاویری زیبا منتشر شد

شیائومی می A3 به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده آماده حضور در بازار جهانی می شود. در حالی که پیش از این شیائومی از گوشی های هوشمند سری CC خود پرده برداری کرده بود اما این گوشی های هوشمند تنها برای برای بازار فروش چین در نظر گرفته شده بودند، اما قرار است شیائومی می A3 با بهره بردن از امکاناتی مشابه با می CC9 روانه بازار بین المللی شود.

شیائومی می A3 زیبای دوست داشتنی

با نگاه اول به این گوشی هوشمند و با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، این محصول را به یک گوشی هوشمند میان رده بسیار زیبا و البته قدرتمند تبدیل کرده.

پیش از این و با توجه به تصاویر جدید منتشر شده از مشخصات جعبه این گوشی هوشمند، مطلع شده ایم که، صفحه نمایش 6.088 اینچی از جنس آمولد در نظر گرفته شده، باعث شده تا همانند پرچمداران بنام این عرصه، این گوشی هوشمند میان رده نیز از قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش بهره مند شود. ناچ واتر دراپ در نظر گرفته شده نیز، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

در قسمت پشتی نیز شاهد استفاده از سه سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم که اطلاعی از مشخصات دقیق این سنسور های منتشر نشده اما قطعا سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی شیائومی می A3 در نظر گرفته خواهد شد.

پردازنده اسنپدراگون 655 و باتری 4030 میلی آمپری از دیگر مشخصات قطعی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشد. استفاده از جک 3.5 میلی متری بسیار کارآمد با توجه به آنچه در تصویر مشاهده می کنیم، یکی دیگر از اتفاقات حوب این محصول میان رده جدید شیائمی می باشد.

شیائومی همواره در زمینه گوشی های هوشمند میان رده عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده، این بار نیز با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده و طراحی بسیار زیبا، پیش بینی می شود که سود خوبی از فروش شیائومی می A3 نصیب این شرکت چینی موفق شود.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد