سامسونگ گلکسی A21 فراتر از یک گوشی هوشمند میان رده

سری A گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ توانسته اند تا به امروز عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارند. این اسمات فون ها در سالیکه گذشت به عنوان یکی از پرطرفدار ترین گوشی های هوشمند میان رده در بازار ایران تبدیل شده اند. این بار اما سامسونگ گلکسی A21 قرار است به عنوان جدیدترین محصول این سری رونمایی شود.

سری A گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ، با یک روند صعودی از امکاناتی بهره مند شدند که در برخی مشخصات فنی در نظر گرفته شده هیچ چیزی کم از یک پرچمدار نداشتند. برای مثال سامسونگ گلکسی A51 و گلکسی A71 به مشخصات فنی در حد و اندازه های یک پرچمدار مجهز شدند. البته نکته جالب در خصوص این گوشی های میان رده این بود که پرچمداران خانواده گلکسی اس 20 این شرکت نیز از طراحی مشابه با آن ها بهره مند شده بودند.

سامسونگ گلکسی A21 با صفحه نمایش اینفینیتی O

حال تصویر جدید از طراحی در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی A21 منتشر شده. طراحی که هیچ چیزی کم از یک پرچمدار ندارد. در همان ابتدا با نگاهی به صفحه نمایش شاهد در نظر گرفته شدن ناچ زیبای اینفینیتی  O هستیم که جنس در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش نیز همانند یک پرچمدار از جنس امولد می باشد که توانایی ارائه رزولوشن HD پلاس را نیز خواهد داشت.

شاید بهره بردن از صفحه نمایش اولد چنین توقعی را به وجود بیاورد که شاهد حضور سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش باشیم، اما این قابلیت در قسمت پشتی گوشی در نظر گرفته شده که با توجه به تجربه کاربری باید گفت که چنین سنسور هایی عملکرد سریع تری به نسبت سنسور های زیر صفحه نمایش خواهند داشت.

برای سنسور های دوربین نیز سامسونگ هیچ چیزی کم نگذاشته. چهار سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده که هنوز مشخصات در نظر گرفته شده برای این سنسور های دوربین منتشر نشده است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به پردازنده اگزینوس 7904 به همراه رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقاء میکرو اس دی و باتری 4000 میلی آمپری اشاره کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل احتمالاً چت‌بات Apple GPT را راه‌اندازی نکند

شرکت TSMC در ساخت تراشه Tensor G5 گوگل مشارکت می‌کند

تست DLSS 3.0 با RTX 4050 لپ تاپ