گلکسی A22 میان رده جدید سامسونگ با قیمتی نسبتا ارزان معرفی می شود

سری A گوشی های هوشمند سامسونگ را باید محبوب ترین گوشی های هوشمند میان رده دنیا بدانیم. این اسمارتفون ها توانستند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و عملکردی خوب، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کنند. حال قرار است سامسونگ گلکسی A22 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شود که به لطف شایعه پراکنان برخی از مشخصات این اسمارتفون فاش شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

هنوز هیچ تصویری از طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده منتشر نشده و البته اطلاعاتی در خصوص مشخصات صفحه نمایش نیز نداریم. اما  به احتمال زیاد باز هم سامسونگ طراحی آشنایی را در نظر خواهد گرفت که پیش از این نیز از آن استفاده کرده بود.

در مورد سنسور های دوربین داستان متفاوت بود و شایعات جالبی را شنیده ایم. در قسمت پشتی پیش بینی شده که شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین خواهیم بود. قرار است یک سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه سامسونگ گلکسی A22 را تشکیل دهند.

اما نکته جالب این جاست که همانند گلکسی A72، این گوشی هوشمند میان رده هم قرار است در دو مدل با قابلیت پوشش شبکه های 4G و 5G روانه بازار شود. اما در مورد پردازنده در نظر گرفته شده شایعات ضد و نقیضی را شنیده ایم. احتمال حضور پردازنده اسنپدراگون 480 با توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنج یا همان 5G خواهد بود.

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد