اوپو A54 میان رده ای جدید با مشخصات مناسب و قیمت مقرون بصرفه

اوپو قرار است بزودی چند گوشی هوشمند میان رده جدید را بصورت رسمی معرفی کند. چندی پیش مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای اوپو A94 5G پیش از رونمایی رسمی منتشر شد و حال اطلاعات جالبی در خصوص مشخصات فنی اوپو A54 به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده این شرکت منتشر شده است.

بدون شک آنطور که باید گوشی های هوشمند برند اوپو در بازار ایران فعالیت پر رنگی همانند برخی از برند های معتبر دیگری همچون سامسونگ، هواوی، شیائومی و اپل ندارد. اما تا به امروز، این شرکت چینی توانسته چه در عرصه گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد.

اوپو A54 در نمای رو به رویی قرار است به صفحه نمایشی 6.51 اینچی با رزولوشن HD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شود. برای طراحی صفحه نمایش هم شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش نیز شاهد حضور سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی می باشیم.

در نمای پشتی گویا سه سنسور دوربین این گوشی هوشمند میان رده را همراهی خواهد کرد. پیش بینی می شود که یک سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین سه گانه اوپو A54 را تشکیل دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم اوپو پردازنده میان رده و ارزان قیمت هلیو P35 را برای این اسمارتفون در نظر گرفته است. باتری قدرتمند با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 وای مجهز به شارژ سریع، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد