رونمایی رسمی سامسونگ گلکسی فولد (Fold) در هند

بالاخره انتظار ها به سر رسید و اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر دنیا معرفی شد. سامسونگ گلکسی فولد بصورت رسمی در هندوستان رونمایی شد. قرار است تا دو روز دیگر نیز پیش فروش این گوشی هوشمند بصورت رسمی آغاز شود. در ادامه ب برخی مشکلات حل شده این گوشی هوشمند که پیش از این باعث توقف پیش فروش آن شده بود می پردازیم.

پیش از این سامسونگ گلکسی فولد بصورت رسمی رونمایی شده بود. اما بعد از آغاز فروش این گوشی هوشمند و در دسترس قرار گرفتن کاربران، مشکلات جدی برای صفحه نمایش آن به وجود آمد. چنین اتفاقی سبب شد تا سامسونگ جلوی فروش این گوشی هوشمند را بگیرد.

حال بعد از مدت زمان تقریبا طولانی، بار دیگر سامسونگ با طراحی تقریبا جدید و رفع عیب اصلی این گوشی هوشمند که صفحه نمایش آن بود، تصمیم به شروع دوباره فروش این گوشی هوشمند انعطاف پذیر کرده.

سامسونگ گلکسی فولد بدون هیچ عیب و ایرادی

به نسبت قبل هیچ تغییری در مشخصتا فنی در نظر گرفته شده به وجود نیامده. همان صفحه نمایش اصلی 7.3 اینچی آمولد به همراه صفحه نمایش دوم 4.6 اینچی، پردازنده اسنپدرگون 855 به همراه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی و نیز باتری 4380 میلی آمپری از جمله مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند انعطاف پذیر می باشد.

اما با وجود برطرف شدن مشکلات پیشین و نیز با توجه به آزمایش های صورت گرفته بر روی این گوشی هوشمند، باز هم هنوز بسیاری از کاربران می ترسند که دوباره اتفاقی مشابه برای صفحه نمایش انعطاف پذیر این گوشی هوشنمد بیفتد.

سامسونگ برای برطرف کردن این دلهره در میان مشتریان خود، یک سال گارانتی برای هر دو صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته. و جالب اینکه حتی اگر آسیب خارجی نیز به این صفحات نمایش برسد باز هم سامسونگ تمام هزینه ها برای رفع مشکل مربوط به صفحه نمایش را متقبل می شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد