سامسونگ گلکسی M32 5G معرفی شد

بالاخره بعد از شایعات منتشر شده، امروز شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی M32 5G به عنوان جدیدترین اسمارتفون میان رده این شرکت بودیم. البته پیش از گلکسی M32 با عدم توانایی پوشش شبکه های اینترنتی 5G معرفی شده بود. حال مدل 5G به نسبت مدل 4G مشخصات تقریبا مشابهی را با خود به همراه داشته و جالب می شود وقتی که بدانید، این اسمارتفون در برخی از موارد مشخصات ضعیف تری به نسبت مدل  4G بهره مند شده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی M32 5G

از نظر طراحی در نظر گرفته شده این اسمارتفون هیچ تفاوتی با مدل 4G خود ندارد اما از صفحه نمایشی ضعیف تر بهره برده است. گلکسی M32 5G در نمای رو به رویی به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن HD پلاس مجهز شده است (این در حالی می باشد که گلکسی M32 مدل 4G به صفحه نمایشی با رزولوشنFHD پلاس و نرخ بروزرسانی 90 هرتز مجهز شده بود). برای طراحی صفحه نمایش نیز از ناچ ایفینیتی V یا همان ناچ واتردراپ استفاده شده که بریدگی V شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 13 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین می باشیم. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگایکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار سنسور 5 مگایکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

اما اصلی ترین تفاوت این اسمارتفون به نسبت مدل 4G خودش، پردازنده در نظر گرفته شده برای آن می باشد. گلکسی M32 5G به پردازنده میان رده دیمنسیتی 720 شرکت مدیاتک مجهز شده است. پردازنده که در کنار عملکرد خوب و قابل قبولش، توانایی پشتبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز دارد.

در بخش میزان ظرفیت باتری در نظر گرفته شده نیز، این اسمارتفون از باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شاژر 15 واتی شارژ سریع مجهز شده است. این در حالی می باشد که مدل 4G از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 25 واتی مجهز به شارژ سریع بهره می برد. سامسونگ گلکسی M32 5G قرار است در دو مدل 6/128GB و 8/128GB به ترتیب با قیمت ها 280 و 310 دلاری روانه بازار شوند.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد