سامسونگ گلکسی S21 FE قاتل پرچمداران بزودی رونمایی می شود / به همراه مشخصات فنی

بعد از روند موفقیت آمیز سامسونگ گلکسی S20 FE به عنوان گوشی هوشمند پرچمداری که قیمت مقرون بصرفه ای را با خود به همراه داشت و توانست کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند، حال سامسونگ تصمیم دارد تا گلکسی S21 FE را نیز به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند خود معرفی کند. این اسمارتفون قرار است مشخصاتی در  حد و اندازه گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 21 در کنار قیمتی مقرون بصرفه نیز با خود به همراه داشته باشد. در ادامه خواهیم دید این گوشی هوشمند در مقایسه با خانواد گلکسی اس 21 چه مشخصاتی را با خودش به همراه خواهد داشت.

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، طراحی مشابه با سامسونگ گلکسی اس 21 خواهد بود. در نمای رو به رویی پیش بینی می شود این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.4 اینچی مجهز شود (ابعادی بزرگتر از گلکسی اس 21 و کوچکتر از گلکسی اس 21 پلاس). صفحه نمایشی کاملا تخت که دیگر در قسمت های کناری خبری از خمیدگی های صفحه نمایش نیست.

برای طراحی صفحه نمایش هم شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. برای دوربین سلفی هم قرار است سنسور 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شود.

در نمای پشتی هم شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم که نه تنها از نظر طراحی، بلکه از نظر مشخصات در نظر گرفته شده هم پیش بینی می شود که گلکسی S20 FE به سنسور های دوربین مشابه گلکسی اس 21 مجهز شود.

در بخش میزان ظرفیت باتری هم تقریبا مطمئن شده ایم که این گوشی هوشمند قرار است به باتری با میزان ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شود. گلکسی S20 FE قرار است در تنوع رنگی خاکستری، نقره ای، سبز، بنفش و سفید روانه بازار شود.

پست های مرتبط

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !

سامسونگ حداقل دو سال از اپل در بخش فناوری تراشه عقب‌تر است