افشای مشخصات اوپو K9 5G پیش از رونمایی / میان رده ای قدرتمند

بی شک برند چینی اوپو تا به امروز توانسته چه در عرصه گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. این بار نیز قرار است شاهد رونمایی اوپو K9 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت باشیم. اسمارتفونی که در برخی از موارد از مشخصاتی بهره برده است که هیچ چیزی کم از یک پرچمدار ندارد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند که به لطف شایعه پراکنان و اخبار منتشر شده، در اختیار ما قرار گرفته است.

مشخصات اوپو K9 5G

طراحی کلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این نیز اوپو از آن بهره برده بود. در نمای رو به رویی اوپو K9 5G به صفحه نمایشی 6.43 اینچی (همکاری با سامسونگ) از نوع اولد مجهز شده است. از جمله قابلیت های مناسب این صفحه نمایش توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز می باشد.

برای طراحی صفحه نمایش هم از ناچ اینفینیتی O استفاده شده که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی مناسب 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در نمای پشتی نیز شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم.

پیش بینی می شود که یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به  همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض در کنار سنسور سنجش عمق و یا ماکرو، سنسور های دوربین سه گانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما اوپو K9 5G به یکی از بهترین پردازنده های میان رده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 786G مجهز شده است. پردازنده ای که می تواند د رگیم پلی های متنوع و حتی سنگین هم عملکرد خوبی را با خودش به همراه داشته باشد و البته نمی توان از توانایی پشتیبانی شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G این پردازنده گذشت.

باتری 4300 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 65 واتی مجهز به شارژ سریع و رم 8 گیگابایتی در کنار حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشند. البته لازم به ذکر است که شارژر 65 واتی مجهز به شارژ سریع، توانایی شارژ 0 تا 100 درصدی باتری این گوشی هوشمند میان رده در مدت زمان کوتاه 35 دقیقه ای خواهد داشت.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد