تصاویر لایو گلکسی واچ اکتیو 2 / قدرتمند تر از همیشه

تصاویر لایو گلکسی واچ اکتیو  2 به تازگی منتشر شده و تقریبا می شود گفت دیگر این خبر تنها یک شایعه نخواهد بود و باید منتظر رونمایی این ساعت هوشمند جدید باشیم. پیش از گلکسی واچ اکتیو در مراسم رونمایی از پرچمدارن قدرتمند گلکسی اس 10 سامسونگ بصورت رسمی رونمایی شده بود.

نسل قبلی این ساعت هوشمند، با هدف استفاده برای ورزشکاران و با تمرکز بر روی برنامه های ورزشی متنوع روانه بازار شد. از جمله قابلیت های این ساعت هوشمند می توان به پشتیبانی از استاندارد IP68 برای ضد آب بودن و قابلیت اندازه گیری فشار خون آن اشاره کرد. حال نسل جدید این گجت پوشیدنی هوشمند با دارا بودن چنین قابلیت هایی، ویژگی های جدید را با خود به همراه خواهد داشت.

با توجه به اخبار منتشر شده، این ساعت هوشمند جدید از یک باتری 340 میلی آمپری بهره خواهد برد. این در حالی است که توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 4G LTE را نیز خواهد داشت.

در قسمت کناری دکمه پاور با خط قرمز رنگی احاطه شده و دکمه بازگشت نیز بصورت مستطیلی شکل در نظر گرفته شده. همانند نسل قبلی، در این ساعت هوشمند نیز خبری از صفحه نمایش چرخشی نخواهد بود.

یکی از اتفاقات دیگر استفاده از سنسور های تشخیص ضربان قلب در نظر گرفته شده در قسمت پشتی این ساعت می باشد، که قطعا چنین قابلیتی کمک شایانی به نرم افزار های سلامت در نظر گرفته شده برای این گجت پوشیدنی هوشمند خواهد کرد.

انتظار می رود همانند نسل قبلی، سیستم عامل تایزن برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شود. گلکسی اکتیو 2 در رنگ بندی، نقره ای، مشکی و طلایی روانه بازار خواهد شد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد

اپل واچ محافظ جان شناگران می‌شود : ثبت اختراع قابلیتی برای جلوگیری از غرق شدن !