شرکت SK Hynix با Beetle X31 وارد بازار SSD قابل حمل می شود

شرکت کره ای تولید کننده حافظه SK Hynix قصد خود را برای ورود به بازار SSD قابل حمل اعلام کرده است. گفته می شود اولین محصول این شرکت با نام Beetle X31، آماده پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای SSD های قابلیت حمل با طراحی جذاب است. سالید قابل حمل Beetle X31 به اندازه با ابعاد مناسب و طراحی خیره کننده از طریق USB به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود و سرعت انتقال تا 1050 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد.

قطعاً ورود SK Hynix مورد استقبال بازار جهانی قرار خواهد گرفت هرچند در بازار داخلی برند محوری کاربران کار را برای محصولات با کیفیت سخت کرده است. این شرکت برای حافظه و اجزای ذخیره سازی رقابتی شهرت خوبی دارد ولی در این بخش رقبابت با شرکت هایی مانند سامسونگ و سن دیسک و وسترن دیجیتال شکل گرفته است.

با توجه به تصویر رسمی منتشر شده،  Beetle X31 به طرز خوشایندی طراحی جمع و جور و جذابی دارد که حتی SK Hynix آن را به اندازه کف دست توصیف کرده است. اسکای هاینیکس طراحی کپسولی با رنگ شن این محصول را از یک سوسک اسکراب (سوسک سرگین غلتان) در یک تپه شنی الهام گرفته است. شاسی فلزی برای استحکام و دفع گرما مناسب است و SK Hynix این جنبه طراحی را یک مزیت متمایز نسبت نسبت به محصولات رقیب می داند.

SK Hynix همچنین ادعا می کند که دستگاه آنها عملکرد پایدار عالی دارد. به عنوان مثال، می گوید Beetle X31 با هیت سینک و حافظه نهان DRAM فراوان، می تواند 500 گیگابایت فایل را با سرعت متوسط بیش از 900 مگابایت بر ثانیه انتقال دهد. بر اساس اطلاعات سازنده، این SSD قابل حمل دارای ظرفیت های 512 گیگابایت و 1 ترابایت با سرعت خواندن 1050 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 1000 مگابایت در ثانیه است. همچنین رابط اتصال آن از نوع USB-C است و دو کابل USB-C به USB-C و کابل USB-C به USB-A قرار گرفته است. تا زمان نگارش از قیمت این سالید قابل حمل اطلاعی در دست نیست.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟