مقایسه گوشی های هوشمند با دوربین های اصلی بالاتر از 40 مگاپیکسلی / پرچمداران

مقایسه گوشی های هوشمند بخصوص پرچمداران رونمایی شده، یکی از جالب ترین و بهترین معیار های برای مقایسه کیفیت و قدرت این گوشی های هوشمند می باشد. بدون شک یکی از اصلی ترین معیار های مقایسه گوشی های هوشمند برای کاربران در خرید گوشی های هوشمند و مخصوصا پرچمداران، سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای آن ها می باشد. ما نیز تصمیم گرفته ایم تا شما را با قدرتمند ترین پرچمداران حال و حاضر که به حداقل سنسور 40 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره مند شده اند آشنا کنیم و مقایسه کلی نیز داشته باشیم.

1. هواوی پی 30 پرو

با قدرتمند ترین گوشی هوشمند از نظر سنسور های دوربین اصلی که پیش از این بالاترین امتیاز ممکن را از وب سایت معتبر دگزومارک کسب کرده شروع می کنیم. هواوی پی 30 و پی 30 پرو بعد از رونمایی به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت با توجه به بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی قدرتمند، جای هیچ جرف و حدیثی را باقی نگذاشتند.

هواوی پی 30 پرو

گل سرسبد این خانواده از سنسور 40 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6، سنسور 8 مگاپیکسلی پریسکوپ با گشودگی دریچه دیافراگم f/3.4 به همراه سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در کنار سنسور TOF 3D برای دوربین های اصلی چهارگانه قدرتمند خود بهره برده.

قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و استفاده از سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی قدرتمند، هیچ رقیبی برای این گوشی هوشمند باقی نگذاشته است. بدون شک در حال حاضر، این پرچمدار قدرتمند هواوی در جایگاه اول لیست ما قرار می گیرد. برای اطلاعات بیشتر به مطلب هر آنچه که باید از هواوی پی 30 و پی 30 پرو بدانیم مراجعه کنید.

مشخصات کلی هواوی پی 30 پرو

2. وان پلاس 7 پرو

پرچمداران جدید وان پلاس نیز در قالب دو گوشی هوشمند، وان پلاس 7 پرو و وان پلاس معرفی شدند. اما گل سر سبد این خانواده از سه سنسور برای دوربین های اصلی خود بهره مند شد. تا به الان حداکثر میزان سنسور اصلی در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند، سنسور 48 مگاپیکسلی بوده که معروف ترین و قدرتمند ترین آن ها سنسور IMX586 سونی می باشد.

وان پلاس 7 پرو

وان پلاس 7 پرو نیز از یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 برای دوربین های اصلی سه گانه خود بهره مند شده.

از زیبایی های این گوشی هوشمند می توان به دوربین سلفی زیبای پاپ آپ در نظر گرفته شده اشاره کرد. استفاده از چنین تکنولوژی برای صفحه نمایش، و ارائه یک صفحه نمایش بدون ناچ، زیبایی های صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد این پرچمدار زیبا را بیش از پیش نشان می دهد. برای اطلاعات بیشتر به مطلب وان پلاس 7 و 7 پرو مراجعه کنید.

مشخصات کلی وان پلاس 7 پرو

3. ردمی K20 پرو

و اما قاتل پرچمداران. ردمی K20 پرو را می توان ارزان قیمت ترین پرچمدار حال و حاضر دانست. استفاده از پردازده قدرتمند 7 نانومتری اسنپدراگون 855 با صفحه نمایش اولد و سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش و سنسور های دوربین قدرتمند، این گوشی هوشمند را در لیست پرچمداران قرار داده.

ردمی K20 پرو

قاتل پرچمدارن به دوربین های اصلی سه گانه ای، با سنسور های 48 مگاپیکسلی اصلی، 13 مگاپیکسلی فوق عریض و 8 مگاپیکسلی تله فوتو مجهز شده. بدون شک این محصول را باید تحولی در میان گوشی های هوشمند شیائومی دانست. قیمت بسیار مناسب 434 دلاری برای مدل 8/256GB نیز فروش بسیار خوبی را برای این پرچمدار ارزان قیمت به همراه داشته.

برای اطلاعات بیشتر به مطلب رونمایی رسمی ردمی K20 پرو مراجعه کنید.

مشخصات کلی ردمی K20 پرو

4. هواوی پی 30

پی 30 پرو به عنوان گل سر سبد خانواده پی 30 هواوی، از دوربین های اصلی چهار گانه ای بهره مند شد. البته شاید تعداد سنسور های بیشتر، دلیل قاطعی برای کیفیت دوربین های اصلی نباشند، اما هواوی پی 30 پرو چنین احتمالی را کاملا نقض کرد.

اما برادر کوچکتر، یعنی هواوی پی 30، با توجه به بهره بردن از یک سنسور کمتر به نسبت مدل پرو، باز هم عملکرد خوبی را از خود نشان داد و به سنسور های قدرتمند و قابل قبولی مجهز شد.

هواوی پی 30

این گوشی هوشمند از یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 به همراه سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 به عنوان سنسور های دوربین اصلی سه گانه خود بهره مند شد.

مشخصات کلی هواوی پی 30

5. ایسوس زنفون 6

اما نوبتی هم باشد، حال نوبت ایسوس زنفون 6 می باشد. این گوشی هوشمند توانست با بهره بردن از تکنولوژی خاص و جذاب دوربین های اصلی چرخشی که به شما قابلیت استفاده از دوربین های اصلی این گوشی هوشمند، برای ثبت تصاویر سلفی را نیز می دهد، بالاترین امتیاز دوربین سلفی را در میان غول های قدرتمند این عرصه، از وب سایت معتبر دگزومارک به خود اختصاص دهد.

ایسوس زنفون 6

این محصول جذاب به نسبت آنچه گوشی های دیگری که تا به الان در لیست ما قرار داشته اند، از تعداد سنسور های کمتری برای دوربین اصلی خود بهره برده. سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 سونی به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض 125 درجه ای، دوربین های اصلی دوگانه این گوشی هوشمند جذاب را تشکیل می دهند.

پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات دقیق تر از این محصول جذاب و قدرتمند به مطلب معرفی رسمی ایسوس زنفون 6 با دوربین چرخشی مراجعه کنید.

مشخصات کلی ایسوس زنفون 6

6. وان پلاس 7

اما در رتبه ششم این لیست به برادر کوچکتر وان پلاس 7 پرو، یعنی وان پلاس 7 می رسیم. همانند هواوی پی 30 که از یک سنسور کمتر به نسبت پی 30 پرو بهره برده بود، وان پلاس 7 نیز از یک سنسور کمتر به نسبت وان پلاس 7 پرو برای دوربین های اصلی خود استفاده کرده.

وان پلاس 7

استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی به تنهایی حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد اما شاید توقعات از این گوشی هوشمند، برای سنسور دوم، بیش از سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی در نظر گرفته شده می باشد به همین دلیل در انتهای این لیست جای گرفته.

البته نمی توان از طراحی زیبای دوربین سلفی پاپ آپ و پردازنده قدرتمند 7 نانومتری به همراه صفحه نمایش بدون ناچ و زیبای این گوشی هوشمند به راحتی گذشت.

مشخصات کلی وان پلاس 7

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند