صفحه نمایش اولد شرکت BOE برای گوشی های هوشمند اپل

همانطور که پیش از این مشخص شده بود، اپل قرار است برای گوشی های هوشمند جدید خود از صفحه نمایش اولد بهره مند شود. پیش از این اپل برای رخ دادن چنین اتفاقی با سامسونگ وارد مذائکره شده بود و سامسونگ قول تولید چنین صفحات نمایشی را برای گوشی های هوشمند این شرکت امریکایی داده بود.

اما حالا مشکلات محدودیت صادراتی برای سامسونگ و ژاپن به وجود آمده و اپل را نگران کرده که شاید سامسونگ به دلیل این مشکلات به وجود آمده توانایی پشتیبانی تمام و کمال صفحه نمایش اولد را نداشته باشد. به همین دلیل گوبا مسئولین اپل با شرکت چینی و قدرتمند BOE وارد مذاکراتی جدید شده اند، که در صورت به وجود آمدن مشکل، این شرکت چینی صفحات نمایش گوشی های هوشمند جدید اپل را تامین کند.

BOE پیش از این با تولید صفحات نمایش گوشی های خانواده میت 20 و همچنین صفحه نمایش انعطاف پذیر هواوی میت ایکس، نام خود را بر سر زبان ها آورد. اما سوای این ها، این شرکت چینی با ارائه اولین صفحه نمایش از جنس اولد با ناچ زیبای اینفینیتی O برای گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، این نوع صفحات نمایش با این ناچ خاص را انحصارا در اختیار گرفت.

و به جز شرکت کره ای سامسونگ هیچ شرکت دیگری نیز حق استفاده از این صفحات نمایش اولد با ناچ اینفینیتی O را نخواهند داشت. به نحوی که حتی هواوی برای گوشی های پی 30 و پی 30 پرو خود برای اینکه از صفحه نمایشی اولد بهره مند شود، مجبور به استفاده از ناچ واتر دارپ شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد