امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۲ ساعت : ۱۴:۴۳

اپل شاید آیفون 17e را در 19 فوریه عرضه کند

اپل شاید چند روز دیگر، آیفون 17e را عرضه کند. طبق شایعاتی که در میان سازندگان قاب و لوازم جانبی اپل دست به دست می‌شود، احتمال دارد این شرکت آیفون 17e را از طریق یک بیانیه خبری در روز پنجشنبه، 19 فوریه، معرفی کند.

توجه داشته باشید. که اپل معمولاً محصولات جدید خود را در روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه عرضه می‌کند و گاهی هم چهارشنبه‌ها عرضه‌هایی رخ می‌دهد. بنابراین، معرفی در روز پنجشنبه برای اپل غیرمعمول است و به همین دلیل توصیه می‌کنیم این خبر را با کمی تردید در نظر بگیرید. با این حال، به نظر می‌رسد آیفون 17e وارد مرحله تولید انبوه شده باشد، چراکه گزارش‌های اخیر نشان می‌دادند این محصول جدید اقتصادی اپل پس از پایان نمایشگاه CES 2026 در اوایل ژانویه، وارد این مرحله خواهد شد.

از نظر مشخصات، انتظار می‌رود آیفون 17e همچنان از نمایشگر OLED در اندازه 6.1 اینچی LTPS (سیلیکون پلی‌کریستال با دمای پایین) با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز استفاده کند که چندان هیجان‌انگیز نیست. همچنین، این محصول اقتصادی جدید اپل سرانجام بریدگی قدیمی صفحه را کنار گذاشته و از طراحی «داینامیک آیلند» استفاده می‌کند تا زبان طراحی در تمام آیفون‌ها یکپارچه شود.

آیفون 17eمهم‌تر از همه، این آیفون اقتصادی با تراشه A19 عرضه خواهد شد که حدود 5 تا 10 درصد سریع‌تر از تراشه A18 در آیفون 16e هست. علاوه بر این، انتظار می‌رود آیفون 17e از مودم سری C1 بهره ببرد و از تراشه N1 هم استفاده نکند. این محصول اقتصادی همچنین احتمالاً از «شارژ بی‌سیم مغناطیسی»، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، ماژول فیس‌آیدی و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

در نهایت، پیش‌بینی می‌شود اپل آیفون 17e را با همان قیمت 599 دلار آیفون 16e عرضه کند، اما احتمالاً با افزایش حافظه پایه به 256 گیگابایت، این پیشنهاد را جذاب‌تر کند. ما اینجا در رسانه خبری بنچیمو آخرین اخبار مرتبط با تکنولوژی را پوشش می‌دهیم، پس حتماً با ما همراه باشید. شما در مورد آیفون 17e چه نظری دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

احسان نیک پویا

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *