برترین گوشی های هوشمند در بنچمارک AnTuTu معرفی شدند / برترین های ماه سوم سال 2023

تیم بنچمارک AnTuTu لیست برترین گوشی های ماه سوم سال 2023 را معرفی کرد. این لیست پربازده ترین گوشی های هوشمند با بالاترین امتیاز به دست آمده در این بنچمارک را نشان می دهد. نکته جالب این است که سلطنت اسنپدراگون 8 نسل 2 با عملکرد درخشان در این لیست بسیار چشم گیر است.

رده بندی برترین گوشی های هوشمند در بنچمارک AnTuTu مربوط به ماه مارس سال 2023 است تا نشان دهد کدام گوشی هوشمند می تواند بهترین عملکرد را در بار کاری سنگین داشته باشد. در صدر این جدول Oppo Find X6 Pro با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 بیشترین امتیاز را به دست آورده است. این گوشی موفق به کسب میانگین امتیاز 1331997 شد که با توجه به تشابه پردازنده با دو گوشی رتبه دوم و سوم، عملکرد بسیار درخشان خود را به رخ رقبا کشید. این موضوع نشان می دهد برنامه ریزی Oppo برای بهترین عملکرد Find X6 Pro چیزی فراتر از یک بهینه سازی نرم افزاری است.

رتبه دوم مربوط به +Red Magic 8 Pro است که به عنوان یکی از برترین های گیمینگ دنیا شناخته می شود. این گوشی هوشمند گیمینگ به لطف سیستم خنک کننده فعال جذاب، توانست امتیاز 1311123 را به دست آورد و جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 قلب تپنده این گوشی گیمینگ است ولی نباید فراموش کنیم که کمتر گوشی توان رقابت با +Red Magic 8 Pro در بخش فریم ریت بازی ها را دارد.

رتبه سوم از آن OnePlus 11 است. گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 که در نسخه جدید AnTuTu امتیاز 1302402 را به دست آورد و در جایگاه سوم قرار گرفت. تنها گوشی هوشمندی که در این لیست جایگاه ویژه ای دارد اما به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2  مجهز نشده، Oppo Find X6 است که Dimensity 9200 از ساخته های مدیاتک واحد پردازشی آن را بر عهده گرفته.

اما جدا از پرچمداران، در بخش میان رده ها، گوشی ردمی نوت 12 توربو شیائومی با 966220 امتیاز رهبری گوشی های میان رده را در دست دارد. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 مجهز است. مشخص است اسنپدراگون اگر رد پایی در میان رده ها هم داشته باشد باز هم می توان عملکردی خیره کننده را از آن شاهد بود. بجز ردمی نوت 12 توربو، تمام گوشی های میان رده موجود در این لیست از پردازنده های مدیاتک قدرت گرفته اند. به وضوح مشخص است در بخش عملکرد گوشی های هوشمند، تراشه های اسنپدراگون کوالکام و تراشه های دیمنسیتی مدیاتک برتری خود را به خوبی اثبات کرده اند.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !