ویدیویی از ناتی داگ ها که به دموی The Last of Us Part 2 می پردازند

بازی The Last of Us Part 2 هنوز نیامده غوغایی به پا کرده است. به واقع باید این عنوان را یکی از برترین عناوین مورد انتظار دانست. حال این عنوان جذاب اخیراً به دست اصحاب رسانه رسیده تا دموی 3 ساعته کاملاً آنها را حیرت زده کند. نسخه دوم بازی The Last of Us  عنوانی است که به راحتی می توان پیشرفت های آن را نسبت به نسخه اول مشاهده کرد.

اما دیروز ناتی داگ ها جلوی دوربین آمدند و در مورد گیم پلی و دموی این بازی صحبت کردند. با دیدن این ویدیو باید سطح کارکردانی نیل دراکمن را چند سطح بالاتر برد. در این ویدیو که بخش هایی از گیم پلی بازی و دموی منتشر شده را نشان می دهد، اعضای ناتی داگ اطلاعات جالبی را در مورد بازی The Last of Us Part 2 می دهند. البته اگر برایتان نشنیدن داستان بازی مهم است بهتر است از تماشای این ویدیو خودداری کنید.

کمتر کسی است که در مورد این بازی اطلاعاتی نداشته باشد. اما برای کاربرانی که در مورد The Last of Us Part 2 چیزی نمی دانند باید بگوییم که این عنوان یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط تیم ناتی داگ ساخته شده و به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن سونی ارائه می شود. نسخه اول بازی چنان با استقبال روبرو شد که ناتی داگ ها را مجبور کرد نسخه دوم را در مدت 4 سال توسعه دهند. این بازی در 21 فوریه سال 2020 برای پلی استیشن 4 و البته شاید پلی استیشن 5 وارد بازار می شود. بهتر است سخن را کوتاه کنیم تا با دیدن ویدیو آدرنالین خونتان بالا رود.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند