ماد جدید برای Resident Evil 3 Remake شما را در نقش Lady Dimitrescu قرار می دهد

شرکت Capcom با بازسازی دو عنوان رزیدنت اویل 2 و 3 کلاسیک برای نسل هشتم ، توانست این فرانچایز محبوب را دوباره بر سر زبان ها بیاندازد. بعد از سال ها شاید این بهترین حرکتی بود که کپکام می توانست برای طرفداران دیرینه خود انجام دهد. محبوبیت شماره سوم باعث شده که مادسازها سوژه بسیار خوبی را پیدا کنند.

زمانیکه خلاقیت با نوستالژی گره می خورد

طرفداران عنوان رزیدنت اویل در دنیا بسیار زیاد هستند و با هر خبر مربوط به این مجموعه بسیار هیجان زده می شوند و از آن استقبال می کنند. بعد از مدت ها انتظار بالاخره بازی Resident Evil Village منتشر شد و از سایت های معتبر نمرات بسیار خوبی را هم دریافت کرده است. این عنوان مسیری جدید را در این مجموعه طی می کند و با حال و هوایی تازه می خواهد امضای خود را بر صنعت بازی بزند.

بعد از اینکه Capcom آنتاگونیست جدید این مجموعه، یعنی Lady Dimitrescu را معرفی کرد به ناگهان نظرات مثبت زیادی را از سمت طرفداران خود دریافت نمود، شاید این حجم از محبوبیت Lady Dimitrescu در نزد هواداران برای خود کپکام هم عجیب باشد. در هر حال این آنتاگونیست جدید به یکباره خود را در کنار بزرگان این مجموعه قرار داده و قد علم می کند.

حال بعد از اینکه حسابی از کاراکتر Lady Dimitrescu در عنوان ویلیج وحشت کردید می توانید در نقش او در بازی رزیدنت اویل 3 ایفای نقش کنید، در این ماد جالب توجه، بانوی خون آشام غول پیکر از Resident Evil Village جایگزین ستاره Resident Evil 3 Remake می شود. بله درست است شما می توانید در رزیدنت اویل 3 ریمیک با کاراکتر بانو دیمیترسکو بازی کنید و در عوض دیگر خبری از جیل ولنتاین نخواهد بود.

اما شاید این سوال برای طرفداران پیش بیاید که از لحاظ پیاده سازی این کاراکتر چگونه به جای جیل ولنتاین قرار خواهد گرفت؟

این ماد نه تنها مدل این کاراکتر را بازسازی می کند، بلکه شامل فیزیک لباس پارچه ای او هم می شود و حتی مجموعه کاملی از انیمیشن های صورت را شامل می شود تا مخاطب احساس کند که او یک قسمت مناسب از بازی است.

برخی اشاره کرده اند که لیدی دیمیترسکو حتی پتانسیل این را داشت که جایگزین نمسیس در Resident Evil Remake 3 شود، زیرا این دو شخصیت فوق العاده نقش مشابهی را در بازی های مربوطه خود دارند و از لحاظ اندازه بسیار بزرگ هستند. اما کسی چه می داند شاید در آینده شاهد چنین مادی باشیم.

به نظز شما چه ماد دیگری می تواند برای RE3 Remake ساخته شود؟

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند