امروز: ۱۴۰۵/۰۴/۰۳ ساعت : ۰۵:۴۹

بازی The Relic: First Guardian در سال 2025 منتشر می‌شود

بازی The Relic: First Guardian، یک بازی جدید در سبک اکشن مشابه Soulslike است. این بازی توسط استودیوی کره‌ای Project Cloud Games توسعه یافته و شرکت Perp Games وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. این عنوان قرار است در سال 2025 برای رایانه‌های شخصی (از طریق استیم)، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری S|X عرضه شود.

این بازی در ابتدا با نام Project Relic در Gamescom 2021 معرفی شد و قرار بود یک تجربه چندنفره باشد، اما به نظر می‌رسد که این تصمیم تغییر کرده و اکنون به عنوان یک بازی تک‌نفره معرفی شده است. در The Relic: First Guardian، پلیرها در نقش آخرین نگهبان، سفری قهرمانانه را برای نجات جهان از تاریکی آغاز خواهند کرد. سرزمین آرسلتوس، که زمانی پررونق و سرسبز بود، به دلیل نابودی یادگار بزرگ و ایجاد پوچی عظیم، به ویرانه‌ای مرگبار تبدیل شده است. هدف قهرمان این است که قطعات شکسته یادگار بزرگ (Great Relic) را جمع‌آوری کرده و پوچی (Void) را ببندد.

توسعه‌دهندگان، بازی The Relic: First Guardian را یک نقش‌آفرینی اکشن در دنیایی نیمه‌باز توصیف کرده‌اند، جایی که پلیرها وارد دنیایی آخرالزمانی و فانتزی می‌شوند و تجربه‌ای مملو از مبارزات هیجان‌انگیز خواهند داشت. آن‌ها می‌توانند از پنج نوع سلاح مختلف استفاده کنند که هرکدام توانایی‌های خاص خود را دارند و می‌توانند آن‌ها را متناسب با سبک بازی خود تغییر دهند.

برخلاف بازی‌های سنتی نقش‌آفرینی، سیستم افزایش سطح (Leveling) در این بازی به شیوه کلاسیک وجود ندارد. در عوض، پیشرفت شخصیت کاملاً بر اساس رون‌ها (Runes)، آیتم‌ها و سیستم ساخت‌وساز (Crafting) طراحی شده است. این پاداش‌ها از طریق کامل کردن سیاه‌چال‌ها (Dungeons) و شکست دادن باس‌ها به دست می‌آیند.

ما اینجا در رسانه خبری بنچیمو آخرین اخبار مرتبط با بازی‌ها و سایر اخبار مرتبط با تکنولوژی را پوشش می‌دهیم، پس حتماً با ما همراه باشید. شما در مورد بازی The Relic: First Guardian چه نظری دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید. 😊

احسان نیک پویا

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *