ساعت هوشمند هواوی واچ فیت با قابلیت های جذاب و مشخصات قابل قبول رونمایی شد

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت به عنوان جدیدترین گجت هوشمند این شرکت با بهره بردن از مشخصات فنی جالب و طراحی زیبا رونمایی شد. هواوی این بار تصمیم گرفته تا مشخصات فنی قابل قبولی را برای این گجت هوشمند در نظر بگیرد که البته چندان تلاشی برای بهره بردن از تکنولوژی های روز نداشته و بیشتر سعی داشته تا محصولی مقرون بصرفه را برای عملکرد خوب در بازار فروش معرفی کند.

در نگاه اول بر خلاف بسیاری از گجت های هوشمند که به صفحه نمایش مربعییا دایره ای شکل مجهز شده اند، این ساعت هوشمند به صفحه نمایشی مستطیلی شکل مجهز شده. صفحه نمایشی 1/64 اینچی با رزولوشن 280×456 که بهره بردن از پنل امولد زیبایی بصری دو چندانی به آن بخشیده است. این صفحه نمایش قابلیت Always-on Display را نیز با خود به همراه خواهد داشت.

قابلیت های سلامتی جذابی برای هواوی واچ فیت در نظر گرفته شده. 12 قابلیت جذاب که این بار بصورت انیمیشنی خود نمایی می کنند و حرکات درست ورزشی را برای شما آسان تر از همیشه ممکن  می سازند. در کنار این قابلیت های جذاب، 85 قابلیت ورزشی متنوع را نیز با خود به همراه داشته.

یکی از قابلیت های خوب و مناسب دیگر در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند، طول عمر مفید باتری آن می باشد. هواوی واچ فیت می تواند با یک بار شارژ در حالت عادی طول عمر 10 روزه را ارائه دهد. البته در حالت فعال بودن GPS شاهد طول عمر مفید 12 ساعته بودیم.

همانطور که گفتیم هواوی چندن تلاشی برای در نظر گرفتن مشخصات فنی قدرتمند برای این ساعت هوشمند نداشته. هرچند در بخش طراحی صفحه نمایش و باتری در نظر گرفته شده عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

پست های مرتبط

اسپاتیفای گجت Car Thing را به طور کامل از کار می‌اندازد !

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !