شایعاتی از مشخصات می 11 پرو / غول جدید شیائومی آماده برای انقلابی دیگر

پرچمداران سری می شیائومی بدون هیچ تعریف اضافی تا به امروز توانسته اند عملکرد خیره کننده ای را از خود به نمایش بگذارند. شیائومی می 11 به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت معرفی شد و مشخصات فنی قدرتمندی را نیز با خود به همراه داشت. البته در این میان نمی توان از عملکرد فوق العاده شیائومی می 10 اولترا براحتی گذشت. حال شیائومی می 11 پرو قرار است به عنوان پرچمدار جدید این شرکت معرفی شود و به لطف شایعه پراکنان برخی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر شده است.

همانطور که اشاره کردیم، پرچمداران سری می همواره مشخصات فنی قدرتمندی را با خود به همراه داشته اند و توانسته اند عملکرد بسیار خوبی را به نسبت پرچمداران شرکت های دیگر به نمایش بگذارند. شیائومی می 11 پرو هم گویا این بار قرار است تا دندان مسلح وارد میدان شود.

با توجه به رندر های منتشر شده، در نمای رو به رویی این پرچمدار از طراحی مشابه با صفحه نمایش شیائومی می 11 بهره خواهد برد. شیائومی می 11 پرو قرار است به صفحه نمایشی 6.81 اینچی با رزولوشن 1440 پیکسل پلاس معرفی شود. صفحه نمایشی که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی بالایی 120 هرتز را دارد و به ناچ اینفینیتی O نیز مجهز می شود.

بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش را شاهد خواهیم بود که سنسور دوربین سلفی که هنوز مشخصات دقیقش منتشر نشده را در خود جای داده است. در قسمت پشتی اما چهار سنسور دوربین قدرتمند برای این پرچمدار در نظر گرفته شده.

اطلاعاتی دقیقی از سنسور های دوربین پشتی منتشر نشده اما پیش بینی می شود برای سنسور اصلی، شاهد حضور سنسور قدرتمند 108 مگاپیکسلی سامسونگ باشیم، البته شایعاتی از در نظر گرفته شدن سنسور 50 مگاپیکسلی با ابعادی بزرگ شنیده شده که بعید است، شیائومی می 11 پرو به چنین سنسور دوربینی مجهز شود.

همانطور که در تصاویر منتشر شده می بینیم، سنسور دوربین پریسکوپ با معماری مربعی شکل اش، خود نمایی می کند. اطلاعاتی از مشخصات این سنسور منتشر نشده اما گویا توانایی ارائه زوم 10 برابری اپتیکال را خواهد داشت. البته دوربین شیائومی می 11 پرو توانایی ارائه زوم 120 برابری دیجیتال را نیز خواهد داشت.

شیائومی می 11

به احتمال زیاد همانند شیائومی می 11، این پرچمدار نیز به جدیدترین و قدرتمند ترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 با معماری 5 نانومتری مجهز خواهد شد. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده نیز به شارژر قدرتمند 120 واتی شارژ سریع مجهز خواهد شد.

شارژر 120 واتی با توجه به گفته شیائومی، توانایی شارژ 100 درصدی باتری 4000 میلی آمپر ساعتی این پرچمدار را در مدت زمان 19 دقیقه ای خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که پرچمدار جدید شیائومی از شارژر 80 واتی وایرلس (بی سیم) مجهز به شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.

پست های مرتبط

اسپاتیفای گجت Car Thing را به طور کامل از کار می‌اندازد !

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !