انیمیشن Tomb Raider ساخته خواهد شد

تعداد ماجراجوهای محبوب در دنیای بازی های رایانه ای زیاد نیستند، خیلی از کاراکترها با تیپ و استایل های متفاوتی وارد دنیای مخاطبان شدند ولی در نهایت به دست فراموشی سپرده شدند. لارا کرافت از مجموعه Tomb Raider نه تنها یک ماجراجوی بسیار محبوب است بلکه توانست پای خود را به سینما هم باز کند.

لاراکرافت می تازد

بعد از موفقیت عنوان های مختلف Tomb Raider در گیشه سینماها، حالا خبر خوبی رسیده که لارا کرافت قرار است در قالب یک انیمه با کیفیت به استقبال هواداران خود بیاید. انیمیشن Tomb Raider قرار است که مسیری جدید در داستان سرایی را بپیماید و به هیچ کدام از آثار منتشر شده شباهتی نخواهد داشت.

بازی های بسیار خوبی تا به حال وارد دنیای انیمه شده اند، عنوان هایی مانند Castlevania، Dragon Dogma، Mortal Kombat که همگی بسیار موفق بودند و حالا باید انتظار تومب رایدر را بکشیم.

سازنده The Witcher: Blood Origin با کاری جدید می آید

استودیوی فیلمسازی Legendary که قبل تر بر روی انیمه موفق The witcher کار کرده بود، حالا مسئولیت ساخت انیمه تومب رایدر را بر عهده دارد و با توجه به پیشینه خوب این استودیو می توانیم انتظار کار با کیفیتی را داشته باشیم. نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی توسط تاشا هوو انجام می شود، وی همچنین به عنوان نویسنده در The Witcher: Blood Origin  کار کرده است.

طبق اعلامیه مطبوعاتی Netflix در این انیمیشن لاراکرافت با خطرات جدی تری رو به رو خواهد شد و شما را با اتفاقاتی فراتر از آنچه در فیلم ها و بازی های مختلف دیدید مواجه خواهد کرد.

نتفلیکس همچنین اعلام کرد که در حال ساخت یک انیمیشن spinoff از عنوان Kong: Skull Island است که آن را Skull Island می نامند. این انیمه به مناسبت اکران فیلم King Kong VS Godzilla در فروردین ماه در حال ساخت است و ماجراهای متفاوتی را روایت می کند. نویسندگی و تهیه کنندگی این انیمه بر عهده برایان دافیلد است که اثری مانند زیر آب را در کارنامه دارد.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند