انتشار اولین تصاویر رسمی و مشخصات دستبند هوشمند شیائومی می بند 5

دستبند های هوشمند شیائومی از همان ابتدا با توجه به بهره بردن از مشخصات فنی مناسب در کنار قیمت بسیار مقرون بصرفه، توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کردند. مخصوصا شیائومی می بند 4 توانست لقب پرفروش ترین گجت هوشمند پوشیدنی سال را به خود اختصاص دهد. بزودی نیز شاهد رونمایی نسل جدید این سری از دست بند های هوشمند، یعنی شیائومی می بند 5 خواهیم بود که به لطف شایعه پراکنان مشخصات فنی در نظر گرفته شده و همچنین تاریخ رسمی رونمایی این گجت هوشمند مشخص شده است.

شیائومی می بند 4 اولین دستبند هوشمند این شرکت بود که به صفحه نمایشی رنگی از جنس امولد مجهز شده بود. حال شیائومی می بند 5 قرار است با بهره بردن از صفحه نمایشی بزرگتر و البته قابلیت های بیشتر، بزودی بصورت رسمی رونمایی شود.

می بند 4 به صفحه نمایشی 0.95 اینچی مجهز شده بود، اما با توجه به شایعات منتشر شده و همانطور که گفتیم، سری جدید این دست بند های هوشمند قرار است صفحه نمایشی با ابعاد بزرگتری را با خود به همراه داشته باشد. می بند 5 قرار است به صفحه نمایشی 1.2 اینچی مجهز شود.

با توجه به تصاویر منتشر شده، سوای ابعاد بزرگتر صفحه نمایش این گجت هوشمند به نسبت سری قبلی، تصاویر زمینه جدیدتری و جذاب تری نیز برای آن در نظر گرفته شده است. سوای اضافه شدن برنامه های ورزشی جدید، شما می توانید از این دست بند هوشمند به عنوان شاتر گوشی هوشمند خود برای ثبت تصاویر استفاده کنید.

اما یکی از جالب ترین قابلیت های اضافه شده به شیائومی می بند 5 قابلیت NFC می باشد. ویژگی که باعث می شود تا شما از این دستبند هوشمند به عنوان کیف پول الکترونیکی خود استفاده کنید. می بند 5 قرار است در تاریخ 11 ژوئن (22 خرداد) بصورت رسمی رونمایی شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد