شیائومی می بند 5 در راه است / ادامه روند موفقیت آمیز می بند 4

همواره دستبند های سلامت یکی از پرطرفدار ترین گجت های موجود در بازار بوده اند. بسیاری از شرکت ها چنین دستبند های هوشمندی را روانه بازار کردند اما در میان تمام محصولات، این شیائومی می بند 4 بود که توانست عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهد و به عنوان پر فروش ترین گجت هوشمند پوشیدنی انتخاب شد. حال شیائومی قصد دارد تا می بند 5 را به عنوان جدید ترین گجت پوشیدنی هوشمند خود روانه بازار کند.

شاید پیش از می بند 4، شیائومی ذست بند های هوشمند دیگری را نیز روانه بازار کرده بود اما می بند 4 با اختلاف به نسب نسل های قبلی از هر نظری بیش از یک سر و گردن بالاتر بود.

یکی از اصلی تری قابلیت های در نظر گرفته شده برای می بند 4 صفحه نمایش رنگی آمولد در نظر گرفته شده بود. این در حالی می باشد که نسل های قبلی این دست بند هوشمند از صفحه نمایش رنگی بی بهره بوده اند. از جمله دلایل اصلی فروش بالای این دستبند هوشمند سوای قابلیت های بهبود یافته، قیمت بسیار مناسب آن بود.

حال به لطف شایعات منتشر شده، قرار است شیائومی می بند 5 به عنوان دستبند هوشمند جدید این شرکت رونمایی شود. هیچ اطلاع دقیقی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گجت هوشمند منتشر نشده اما گویا شیائومی این بار میکروفون را برای این محصول خود در نظر گرفته. یعنی از این پس شما قابلیت مکالمه با این دستبند هوشمند را خواهید داشت. چنین قابلیتی را تنها در ساعت های هوشمند شاهد بودیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد

اپل واچ محافظ جان شناگران می‌شود : ثبت اختراع قابلیتی برای جلوگیری از غرق شدن !