Axon 30 پرچمدار جدید ZTE با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش

ZTE Axon 20 اولین گوشی هوشمند جهان بود که با بهره بردن از سنسور دوربین سلفی زیر صفحه نمایش معرفی شد. اما سنسور دوربین سلفی زیر صفحه نمایش آنطور که باید و شاید نتوانست عملکرد خوبی را از خودش به نمایش بگذارد و مشخص شد این تکنولوژی جدید هنوز مسیر طولانی برای هرچه بهتر شدن دارد. حال با توجه به اخبار منتشر شده، Axon 30 قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش معرفی شود.

همانطور که اشاره داشتیم، سنسور دوربین سلفی زیر صفحه نمایش ZTE Axon 20 نتوانست در تست های انجام شده، عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و گویا این بار ZTE برای جبران شکست پا به میدان رقایت گذاشته است. به لطف شایعه پراکنان برخی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر شده است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

در مورد تعداد سنسور های دوربین در نظر گرفته شده هنوز خبری منتشر نشده است، اما می دانیم که به احتمال زیاد یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع پریسکوپ و توانایی زوم 5 برابری اپنیکال، این گوشی هوشمند پرچمدار را همراهی خواهند کرد.

در مورد صفحه نمایش نیز شایعات مختلفی شنیده ایم و به احتمال زیاد Axon 30 به صفحه نمایشی با توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 و یا 90 هرتز مجهز خواهد شد. در بخش مشخصات سخت افزاری هم ZTE چیزی برای محصول جدید خود کم نگذاشته و شایعات خبر از آن می دهند که این گوشی هوشمند به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد. حضور شارژ 66 یا 55 واتی مجهز به شارژ سریع نیز از جمله مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون می باشد.

به جز Axon 20، تا به امروز هیچ گوشی هوشمندی به تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش مجهز نشده است. اما با توجه به اخبار منتشر شده، احتمال اینکه گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی Z Fold3 به چنین تکنولوژی جذابی مجهز شود وجود دارد. باید منتظر بود و دید بالاخره چه زمانی این تکنولوژی جدید، می تواند عملکردی را که ازش توقع می رود را ارائه کند. البته لازم به ذکر است که احتمال معرفی مدل اولترا این گوشی هوشمند نیز وجود دارد که بدون شک به مشخصات فنی قدرتمند تری به نسبت مدل استاندارد مجهز خواهد شد.

پست های مرتبط

اسپاتیفای گجت Car Thing را به طور کامل از کار می‌اندازد !

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !