اضافه شدن IGTV به بخش اصلی اینستاگرام: این بار با پست های اصلی

کمی به عقب برگردیم، رسانه اجتماعی اینستاگرام در ابتدا قعالیت خود را بر مبنای به اشتراک گذاری تصاویر با دوستان شروع کرد، سپس بخش ویدئو نیز به این نرم افزار اضافه شد که در ابتدا بسیار جذاب بود، اما شما تنها می توانستید به مدت 15 ثانیه ویدئویی را به اشتراک بگذارید بعد از آن یکی از خبر های بسیار جالب برای این رسانه اجتماعی پشتیبانی از ویدئو هایی با مدت زمان 1 دقیقه و امکان انتشار چند ویدئوی یک دقیقه پشت هم و بصورت برگه وار برای اینستاگرام به وجود آمد. اما باز هم بسیاری از کاربران انتظار اختصاص تایم بیشتر برای ویدئو های منتشر شده داشتند تا IGTV برای اینستاگرام در نظر گرفته شد.

اضافه شدن IGTV به پست های اصلی اینستاگرام

IGTV به پست های اصلی اینستاگرام اضافه شد

در ابتدای شروع این قابلیت جدید، تنها آیکون نارنجی رنگی در قسمت بالایی راست این نرم افزار به IGTV اختصاص داده شده بود، و بعد از آن بخشی از صفحه اکسپلور به این اتفاق اختصاص داده شد و برای باز هم بهتر دیده شدن قسمت بزرگتری از اکسپور به IGTV های افراد مشهور و اشخاصی که شما دنبالشان می کنید اختصاص داده شد، اما مسئولین اینستاگرام از آنچه که برای بازدید این بخش انتظار داشتند راضی نبودند و این یار تصمیم جدی تری را برای بهتر دیده شدن IGTV گرفتند.

حال اینستاگرام IGTV را به صفحه اصلی منتقل کرده است، و شما در میان پست های مشاهده شده، ویدئو های IGTV را نیز مشاهده می کنید. اما کمی متفاوت.

پیش از این در بخش اکسپلور و بخشی که به IGTV اختصاص داده شده بود، تمام پست های مشهور، حتی پست اشخاصی که شما آن ها را دنبال نمی کردید نیز مشاهده می شد، اما با اضافه شدن IGTV به پست های اصلی، دیگر فقط ویدئو های اشخاصی که شما آن ها زا دنبال می کنید مشاهده می شود و خبری از پست های مشهوری که شما دنبالشان نکردید وجود ندارد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد

1 دیدگاه

یاسین اردیبهشت 14, 1398 - 10:45 ب.ظ
لطفا در مورد یوتیوب هم مقاله بگذارید
دیدگاه بگذارید