تصویر منتشر شده از نمونه ساخته شده ویوو وی 15 پرو به همراه مشخصات فنی

ویوو وی 15 پرو با دوربین سلفی پاپ آپ

ویوو و اپو پیش از این در حال کار بر روی دو گوشی هوشمند قدرتمندی بودند، حال نیز مشخص شده این دو گوشی هوشند ویوو وی 15 پرو و اپو اف 11 می باشند. این دو گوشی هوشمند از مشخصات تقریبا شبیه به هم بهره برده اند. از نکته های جالب این محصولات جدید استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ می باشد. بعد از منتشر شدن تصاویری از ویوو وی 15 پرو حال تصویری از نمونه ساخته شده این گوشی هوشمند منتشر شده که با هم به جزئیات آن می پردازیم.

ویوو وی 15 پرو با دوربین سلفی پاپ آپ

ویوو وی 15 پرو: مثل همیشه زیبا با کیفیت

به نظر شخصی خودم گوشی های چون ویوو، اپو و شیائومی همواره از ساخت و طراحی زیبایی برخوردار بوده اند. ویوو وی 15پرو نیز با توجه به تصویری که مشاهده می کنید، از کیفیت ساخت بالا و البته رنگ آبی خاصی بهره برده است. دوربین سلفی پاپ آپ در نظر گرفته شده از طراحی جالبی برخوردار شده، دقیقا تکه فیزیکی کوچکی در هنگام استفاده از دوربین سلفی نمایان می شود، محل قرار گرفتن این دوربین سلفی همانند ویوو نکس A می باشد و دقیقا هنگام نیاز به دوربین سلفی، دقیقا قسمت بالایی دوربین های سه گانه پشتی، دوربین سلفی نمایان می شود.

ویوو وی 15 پرو با دوربین سلفی پاپ آپ

مشخصات فنی منتشر شده

دوربین اصلی در نظر گرفته شده 48 مگاپیکسلی با دو سنسور دیگر برای دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشند در نظر گرفته شده و سنسور 32 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی مورد استفاده قرار گرفته است.

صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD پلاس سوپر آمولد به همراه سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش،  رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 3700 میلی آمپری از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد