ایسوس برای رویداد 17 اکتبر در هند آماده می شود

ایسوس پس از معرفی گوشی های قدرتمند Zenfone 5Z و Zenfone Max Pro اکنون در تدارک یک رویداد ویژه برای معرفی محصولات جدید است که در تاریخ 17 اکتبر در کشور هند برگزار خواهد شد. ایسوس دعوت نامه های رسمی رویداد 17 اکتبر خود را برای خبرنگاران محلی ارسال کرده تا مراسم ویژه خود را با پوشش خبری گسترده برگزار کند.

مهم ترین گوشی ASUS که احتمال می رود در این رویداد رونمایی شود، گوشی گیمینگ ASUS ROG Phone است که در پوستر رسمی رویداد هیچ اشاره ای به آن نشده است. به این ترتیب به نظر می رسد که ASUS گوشی گیمینگ خود را به شیوه دیگری رونمایی کند. به تازگی اولین نتایج بنچمارک Antutu از گوشی گیمینگ ایسوس منتشر شده که این گوشی را با امتیاز مجموع 299706 در صدر جدول رقابت نشان می دهد.

مشاهده ویدئوی آنباکسینگ گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone

گوشی ایسوس ROG Phone از چیپ ست اسنپ دراگون 845 بهره می برد که در قلب خود یک پردازنده هشت هسته ای و 8 گیگابایت حافظه رم جای داده است. گوشی پرچمدار ایسوس Zenfone 5Z نیز که با امتیاز 269933 در رده ششم جدول بنچمارک Antutu قرار دارد از چیپ ست اسنپ دراگون 845 بهره می برد.

قدرت نمایی ASUS در تولید گوشی های پرچمدار و قرار گرفتن محصولات این برند بالاتر از رقبایی مانند سونی، سامسونگ و ال جی نشان می دهد که این برند تایوانی مسیر درستی برای تصاحب سهم بیشتر از بازار در پیش گرفته است. رویداد 17 اکتبر ASUS نیز به طور حتم پذیرایی جدیدترین محصولات سری Zenfone خواهد بود و البته احتمال اندکی نیز برای رونمایی از گوشی گیمینگ راگ فون وجود دارد.

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد