ایسوس خنک کننده های Ryujin را به بازار می فرستد

خنک کننده های جدید ایسوس با نام های Ryuo و Ryujin به جمهوری گیمرهای ایسوس پیوستند. در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان بود که برای اولین بار این خانواده جدید از ایسوس دیده شدند. در مطلبی جدا خانواده خنک کننده ROG Ryuo AIO را معرفی کردیم و مشخص شد که این خنک کننده ها در حال پیش فروش در خرده فروش های انگلستان است.

برخلاف خانواده Ryuo که تنها از خنک کننده هایی با رادیاتور 120 و 240 میلی متر استفاده می کند، خانواده Ryujin با ارائه عملکرد عالی، از رادیاتور های 240 و 360 میلی متر برخوردار است. این خنک کننده ها برای پردازنده های AMD Ryzen Threadripper بهینه شده اند که البته با این پشتیبانی تنها مشتریان خاصی را مورد حمایت خود قرار می دهد.

اما از نظر ظاهری خنک کننده های Ryujin در سطحی بالاتر از خانواده Ryuo قرار می گیرد. بلوک مربعی شکل با نمایشگر 1.77 اینچ OLED به صورت پیش فرض نشان جمهوری گیمرها را به نمایش خواهد گذاشت اما کاربر می تواند با استفاده از نرم افزار اختصاصی، نماهای مختلفی را بروی این نمایشگر پدیدار کرد. قابل ذکر است که بلوک در خنک کننده های Ryuo دایره ای شکل است و همچون خانواده رده بالای Ryujin از نمایشگر OLED استفاده می کند.

همانطور که بیان شد خانواده Ryujin از دو رادیاتور 240 و 360 میلی متری استفاده می کند. این رادیاتورها با ضخامت 27 میلی متر، توسط Noctua IndustrialPPC تهیه شده و از فن های 120 میلی متری با چرخش 450 تا 2000 دور در دقیقه استفاده می کند. جریان هوای تولید شده از هر فن برابر با 121.8 PWM است و صدای تولید شده از آن تنها برابر با 31 دسیبل است.

پست های مرتبط

شرکت Jonsbo از جدیدترین خنک‌کننده نسل پنجم SSD ها رونمایی کرد

شرکت چینی TRYX از اولین خنک‌کننده مایع دارای صفحه نمایش خمیده AMOLED رونمایی کرد

شرکت آلمانی Wieland هدف ساخت سیستم خنک‌کننده بدون پمپ و نویز را در سر دارد