برنامه های شگفت انگیز هوآوی برای سال 2019

بعد از معرفی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ که قرار است در سال میلادی آینده روانه بازار شود و تولید 1 میلیونی این گوشی هوشمند که برای شروع در نظر گرفته شده است، حال هوآوی قصد ندارد از این رقابت عقب بیفتد و عرض اندام کردن های سامسونگ را برای سال آینده بی جواب بگذارد، این غول چینی نیز تصمم گرفت تا برنامه ای از هدف های خود را برای سال میلادی آینده بیان کند.

والتر جی رئیس گروه بازرگانی هوآوی در اروپا در مصاحبه ای با شرکت های نوآوری در عرصه گوشی های هوشمند پرده از برخی از فعالیت های آینده این شرکت چینی برداشت، والتر جی در این مصاحبه بیان کرد که علاوه بر کار بر روی گوشی هوشمند انعطاف پذیر و پشتیبانی شبکه اینترنتی نسل پنجم قرار است پرچمداران آینده خود را به چهار دوربین اصلی مجهز کند، با توجه به معرفی خانواده میت 20 توسط این شرکت چینی با قابلیت های بسیار عالی که از 3 دوربین اصلی بهره می بردند، گویا قرار است هوآوی گامی به جلو بگذارد و از 4 دوربین اصلی برای نسل های آینده این شرکت استفاده کند . والتر جی علاوه بر بیان این موضوعات اذعان داشته هرچند سامسونگ A9 2018 اولین گوشی هوشمند مجهز به چهار دوربین اصلی بوده است، ولی اتفاق مجهز شده نسل های آینده شرکت هوآوی بسیار با کیفیت تر و بهتر نسبت به سامسونگ A9 2018 خواهد بود، چنین ادعایی نشان می دهد که هوآوی بعد از پشت سر گذاشتن شرکت اپل در زمینه فروش گوشی های هوشمند حال قصد رسیدن به غول کره ای را دارد که چنین ادعایی در زمینه دوربین گوشی های هوشمند با توجه به سنسور های با کیفیت عالی این شرکت چندان دور از انتظار نیست و هوآوی نشان داده است که توانایی این اتفاق را خواهد داشت و دارد.

والتر جی رئیس گروه بازرگانی هوآوی در اروپا

از دیگر خبر های جالبی که والتر جی بیان نمود قابلیت زوم 10 برابر برای نسل های آینده این شرکت می باشد و باز هم گوشه ای کنایه آمیز به رقیب کره ای خود زد و بیان نمود زوم 3 برابر و 5 برابری که سامسونگ از آن بهره می برد به اندازه کافی مناسب نیست و مجهز شدن پرچمداران آینده این شرکت چینی به زوم 10 برابر نشان از بهتر بودن دوربین های اینده این شرکت می دهد، هرچند هنوز مشخص نیست منظور از زوم 10 برابر به صورت اپتیکال خواهد بود یا دیجیتال. داستان به اینجا ختم نشد و وی اعلام کرد که رابط کاربری EMUI که رابط کاربری اختصاص هواوی می باشد ( رابط کاربری بر پایه اندروید) بهبود چشم گیری خواهد یافت. به احتمال زیاد نسل های آینده که قرار است پرچمداران جدید اسن شرکت باشند سری P ان شرکت چینی خواهند بود و نام های P20 و P20 pro در نظر گرفته خواهد شد.

گویا با نزدیک شدن به پایان سال میلادی جاری شرکت های بزرگ عرصه گوشی های هوشمند نمی خواهند چیزی کم بگذارند و رقابت جذاب خود را قبل از شروع سال 2019 میلادی شروع کرده اند، که بر جذابیت دنیای تکنولوژِی بیش از پیش افزوده است. حال باید دید این غول های عرصه گوشی های هوشمند چگونه عملکردی را از خود نشان می دهند و تا چه اندازه موفق خواهند بود.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد

2 نظرات

مشخصات فنی گوشی هوآوی پی اسمارت (۲۰۱۹) – تجربه ای جدید از دانستنی های تکنولوژی و خودرو آذر 5, 1397 - 3:09 ب.ظ
[…] پیش بود که هوآوی در مراسم برگزار شده اعلام برنامه های سال آینده میلادی همگان را با برنامه های جذابی که این شرکت برای سال آینده […]
هوآوی به قول خود عمل کرد: رونمایی رسمی از هوآوی nova 4 با صفحه نمایش اینفینیتی O آذر 8, 1397 - 2:01 ب.ظ
[…] در روز های اخیر اخبار در خصوص رونمایی از اولین گوشی های هوشمند با مجهز شدن به صفحه نمایش خاص اینفینیتی O بسیار داغ بوده و دو شرکت هوآوی و سامسونگ در این زمینه فعالیت زیادی را از خود نشان دادند.  هوآوی وعده استفاده از چنین صفحه نمایشی را برای گوشی هوشمند nova 4 خود را قبل از پ…. […]
دیدگاه بگذارید