تصاویر زیبا از گوشی ویوو وی 15 پرو: صفحه نمایش بدون ناچ آمولد

یکی دیگر از شرکت های مورد علاقه، در زمینه طراحی ساخت در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند، شرکت ویوو می باشد. این شرکت همواره توانسته با طراحی های خاص و زیبا و البته مشخصات فنی بسیار مناسب با توجه به قیمت در نظر گرفته شده، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت ویوو وی 15 پرو می باشد که همزمان با گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 رونمایی خواهد شد.

با این حال در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) شاهد رونمایی گوشی های هوشمند شرکت های سامسونگ، شیائومی و ویوو خواهیم بود.

تصاویری زیبا از گوشی ویوو وی 15 پرو

پیش از این نیز مطلع شده بودیم، این گوشی هوشمند جدید از دوربین سلفی پاپ آپ همانند گوشی ویوو نکس اس استفاده خواهد کرد، چنین اتفاقی باعث شده تا صفحه نمایشی یک دست و بدون ناچی را ارائه دهد. هر چند استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ باعث حذف ناچ از صفحه نمایش می شود، اما استاندارد های IP (ضد آب بودن) را پشتیبانی نخواهد کرد.

در تصاویر منتشر شده همان گونه که مشاهده می کنید رنگ بندی های آبی خاص و قرمز خاص برای ویوو وی 15 پرو در نظر گرفته شده، که جز زیبایی هیچ چیزی درباره این گوشی های هوشمند نمی توان گفت.

البته امکانش هم وجود دارد که علاوه بر رنگ هایی که در تصویر مشاهده می کنید، رنگ بندی های دیگری نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود.

در قسمت بالایی گوشی، جک 3.5 میلی متری قرار خواهد گرفت، و در قسمت پایینی نیز درگاه شارژ میکرو یو اس بی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

اندازه ویوو وی 15 پرو شبیه به ابعاد در نظر گرفته شده برای ویوو نکس اس می باشد، اما نکته جالب و نقطه قوت این گوشی هوشمند استفاده از صفحه نمایش آمولد می باشد. لحظه ای تصور کنید، صفحه نمایشی بدون هیچگونه ناچ آن هم از نوع آمولد، حرفی برای گفتن باقی نمی ماند.

استفاده از چنین صفحه نمایش و دیده نشدن سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشت گوشی و دکمه پاور، چنین قابلیتی دز قسمت صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد. ابتدای اسفند شاهد رقابت سختی بین شرکت های عرصه گوشی های هوشمند خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد