حالت شب گوگل کروم به همراه بسته امنیتی جدید

گوگل کروم به عنوان محبوب ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار جستجو، از قابلیت های بسیار جالبی برای راحتی کار کاربران بهره مند شده. پیش از این دیدیم که این نرم افزار با وجود عملکرد بسیار خوب خود چه مشکلاتی را نیز در بر خواهد داشت. کروم همواره سعی کرده تا با امکان حداکثر میزان تغییر در ظاهر خود اکثر کاربران با سلیقه های مختلف را راضی نگه دارد.

برای مثال زیبا سازی دستی که کروم برای کاربران در نظر گرفته بود باعث شد تا هر کاربر با سلیقه شخصی خودش بتواند پوسته نرم افزار گوگل کروم خود را زیبا سازی کند. اما این بار با دریافت بروزرسانی جدید قابلیت جالبی به این نرم افزار اضافه شده که سوای زیبایی خاصی که به آن می دهد، امنیت جالبی را برای کاربران کروم برقرار می کند.

حالت شب گوگل کروم

کروم حالت شب جدید را برای خود در نظر گرفته. با این حالت کاربران می توانند در نور کم و مخصوصا شب راحت تر با این این نرم افزار بتوانند کار کنند. حتی ایکون های و نوشته های حالت شب گوگل کروم به نوعی طراحی شده اند که کار را برای ما بسیار آسان تر کرده است.

اما این قابلیت جدید سوای زیبایی خاصی و راحتی کاری که به شما ارائه می کند، باعث می شود که بسیاری از سایت هایی که پیش از بیهوده برای شما باز می شدند، مخصوصا سایت های پاپ آپی و حتی انیمیشن های تبلیغاتی که اکثرا ویروس و یا بدافزاری را با خود به همراه دارند را اجازه اجرا نخواهد داد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد