چطور فست شارژ یا شارژ سریع را در گوشی های سامسونگ فعال کنیم؟

اگر گوشی هوشمند سامسونگ شما به سرعتی که می خواهید شارژ نمی شود، ممکن است یک راه حل سریع در دسترس شما باشد. شارژ سریع یکی از راحت‌ترین ویژگی‌های ارائه شده توسط اکثر گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار و میان رده است که به شما امکان می‌دهد باتری را در عرض چند دقیقه شارژ کنید، جایی که قبلاً مجبور بودید چند ساعت منتظر بمانید. اکنون در این مطلب بنچیمو نحوه فعال کردن فست شارژ گوشی های سامسونگ را آموزش می‌دهیم.

چگونه شارژ سریع گوشی سامسونگ را فعال کنیم

سامسونگ حداکثر شارژ سریعی که دارد 44 وات است و این دقیقاً توانی است که اصلاً شبیه دیگر رقبا نیست. در جایی که شارژر 120 واتی، 160 واتی، 200 واتی و اخیراً 300 واتی در جعبه گوشی‌های رقیب قرار گرفته است سامسونگ به وضوح رقابت را در این بخش باخته است، آن هم با شارژر 44 واتی که در جعبه هیچ گوشی شرکت کره ای نیست.

برای این آموزش ما از Samsung Galaxy S22 استفاده کردیم، اما شما می‌توانید از هر گوشی سامسونگ با قابلیت شارژ سریع استفاده کنید، هرچند ممکن است تنظیمات در نسخه های دیگر سیستم عامل اندروید یا دیگر مدل ها کمی متفاوت به نظر برسند.

چگونه شارژ سریع را فعال کنیم؟

  • در مرحله اول تنظیمات شارژ سریع سامسونگ، شما به سریعترین شارژر پشتیبانی شده توسط گوشی خود نیاز دارید که به عنوان مثال برای S22، شارژر 25 وات پشتیبانی می شود.
  • به بخش تنظیمات گوشی بروید “Settings”
  • به قسمت مراقبت از باتری و دستگاه بروید “Battery and Device Care”
  • نوشته باتری در این بخش را لمس کنید “Battery”
  • تنظیمات بیشتر باتری را انتخاب کنید “More Battery Settings”
  • در بخش شارژ سریع گوشی سامسونگ یا شارژ فوق سریع را روشن کنید “Fast Charging یا Super Fast Charging”

اکنون، تلفن خود را با یک شارژر سازگار که قدرت شارژ آن برابر با تلفن شما است وصل کنید تا سریع آن را شارژ کند. یکی از مواردی که در این سال ها بسیار مشاهده شده این است که گوشیث های هوشمند سامسونگ، چندان با شارژر دیگر برندها مانند شیائومی ارتباط خوبی برقرار نمی کنند. پس پیشنهاد می‌کنیم از شارژر های اصلی سامسونگ برای گوشی خود استفاده کنید.

نحوه صحیح شارژ کردن باتری گوشی و بهترین نکات مراقبت از باتری

** توجه : این تنظیمات برای بیشتر گوشی‌های سامسونگ،‌مثل تنظیمات شارژ سریع سامسونگ a10 و دیگر مدل‌ها، یکسان است.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد