طرح های نهایی پیش بینی شده، برای خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

بحث داغ این روز ها صفحات نمایشی یکدستی می باشد که تنها یک حفره برای دوربین سلفی را در خود جای داده و هیچ گونه ناچ و حاشیه ای در آن دیده نمی شود. تا به الان هوآوی Honor View 20 و سامسونگ گلکسی A8s با معرفی رسمی، از این نوع صفحات نمایش بهره برده اند. اما چشم همگان در انتظار نوع طراحی صفحات نمایش خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 می باشد.

با توجه به جدیدترین تصاویر منتشر شده، حدس میزنیم طرح های نهایی که قرار است برای این خانواده استفاده شود بسیار نزدیک به تصاویری است که مشاهده می کنید.

مدل های پیش بینی شده خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 لایت

تقریبا سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 10 و اس 10 لایت، حداقل از نظر تعداد با یکدیگر مشابه هستند. این دو گوشی هوشمند قرار است با توجه به حفره در نظر گرفته شده صفحه نمایش از یک سنسور دوربین اصلی بهره ببرند. برای سنسور های دوربین اصلی نیز، سامسونگ تصمیم به استفاده از دوربین سه گانه گرفته است.

طراحی این سنسور ها همانند گلکسی A7 2018 می باشد، که اولین گوشی هوشمند سامسونگ بوده که به سه سنسور دوبین اصلی مجهز شده است. سنسور اصلی دوربین در قسمت وسط و دو سنسور دیگر که حدس زده می شود یکی سنسور تله فوتو و دیگری سنسور عریض باشند در قسمت چپ و راست سنسور اصلی قرار میگیرند.

درست است که احتمال می رود سنسور های استفاده شده برای گلکسی اس 10 و اس 10 لایت مشابه با گلکسی A7 2018 باشند، اما طراحی چیدمان این سنسور های بر خلاف گلکسی A7 2018 که بصورت عمودی بوده است، افقی در نظر گرفته شده، همانند سامسونگ گلکسی نوت 9 که از دو سنسور افقی کنار هم بهره برده است.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

سامسونگ قبل از همه این اخبار اعلام کرده بود که از میان سه مدلی که قرار است معرفی کند یکی از این گوشی های هوشمند از مشخصات بهتری به نسبت دو پرچمدار دیگر بهره خواهد برد. سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس همان محصولی است که سامسونگ نویدش را داده بود.

این گوشی هوشمند قرار است از دو سنسور برای دوربین سلفی بهره ببرد. طراحی صفحه نمایش گلکسی اس 10 پلاس نیز کمی با دو مدل دیگر این خانواده متفاوت است. با توجه به بهره بردن دوربین سلفی دوگانه این گوشی هوشمند از دو حفره کنار هم برای قرار گرفتن سنسور دوربین سلفی استفاده کرده است.

برای دوربین های اصلی گلکسی اس 10 پلاس نیز، دوربین چهارگانه ای همانند گلکسی A9 2018 در نظر گرفته شده است، منتهی با طراحی چیدمان افقی و متفاوت نسب به گلکسی A9 2018.

در کل طراحی صفحات نمایش جدید گوشی های هوشمند بیشترین تمرکز را بر روی طراحی اینفینیتی O دارد. فقط محل قرار گزفتن حفره ممکن است تغییر کند. سامسونگ گلکسی A8s از این حفره در قسمت چپ و بالایی صفحه نمایش استفاده کرده است در صورتی که با توجه به تصاویر خانواده گلکسی اس 10 این حفره در قسمت راست گویا قرار است در نظر گرفته شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد

تمام محصولاتی که اپل در رویداد 7 ماه می معرفی می‌کند