قطعات کامپیوتر جدید MSI که به زودی راهی بازار می شوند

استفاده از فناوری های جدید، عملکرد بهتر و ویژگی های به روز، در گرو علایق و خواسته های جدید کاربران است. بر اساس همین خواسته های جدید کاربران در سراسر جهان است که شرکت های تولیدکننده، به دنبال بهبود عملکرد، زبان طراحی جذاب تر و معرفی محصولات جدید هستند. شرکت ام اس آی با پیروی از این قانون، به دنبال عرضه کامپوننت ها یا قطعات جدید کامپیوتر است که در ادامه به آن می پردازیم.

مادربرد MAG B660M MORTAR MAX WIFI DDR4

آخرین عضو از خانواده MAG 600 با الهام گرفتن از طراحی نظامی، با ویژگی های جدید وارد میدان رقابت می شود. این مادربرد با فناوری OC Engine و مدار رگولاتور ولتاژ پردازنده 12+2 فاز و دو کانکتور تامین برق پردازنده، محصولی قابل اعتماد و جذاب به منظور میزبانی از پردازنده های نسل 12 است.

راهکاری های خنک سازی مانند هیت سینک بزرگ دوگانه VRM، ترمال پدهای کارآمد و دو هیت سینک قرار گرفته بروی درگاه M.2، برای فرم فکتور mATX این مادربرد ستودنی است. ساختار 6 لایه PCB با دو برابر مس بیشتر، می تواند تداخلات نویز داخلی را به حداقل برساند تا در نتیجه عملکردی پایدار از مادربرد را شاهد باشیم. قابلیت های دیگری مانند پشتیبانی از رم DDR4، شبکه بی سیم و پر سرعت Wi-Fi 6E با بلوتوث داخلی، پورت شبکه 2.5 گیگابیت در ثانیه و پورت های پر سرعت USB 3.2 Gen 2×2 Type-C را می توان در این مادربرد مشاهده کرد. لازم به ذکر است برد MAG B660M MORTAR MAX WIFI DDR4 به زودی به بازار عرضه می شود.

مادربرد WS WRX80

پس از مدتها بی خبری از مادربردهای ورک استیشن یا ایستگاه کاری، این بار MSI با مادربرد WS WRX80 آمده است تا این بخش از بازار را با محصولی حرفه ای شگفت زده کند. مادربرد WS WRX80 با میزبانی از پردازنده های قدرتمند سری Ryzen Threadripper PRO 5000WX و Threadripper 3000WX مناسب افرادی است که خواهان کارایی بهینه و عملکرد دقیق هستند. تراشه Aspeed AST2600 BMC، انواع قابلیت های مدیریت از راه دور را برای استفاده های چندوظیفه ای از طریق رابط تحت وب معرفی می کند.

پلتفرم WRX80 با قابلیت هایی مانند پشتیبانی از 8 کانال رم DDR4، سازگاری با 128 خط PCIe 4.0 و میزبانی از نهایت پردازنده هایی با 64 هسته و 128 رشته موازی، دارای محدوده مشخصی از کارکرد حرفه ای است. شخصی سازی گسترده MSI بروی این مادربرد در کنار راهکارهای حرارتی عالی و البته کیفیت ساخت عالی، این مادربرد را به یکی از بهترین های WRX80 تبدیل می کند.

مادربردهای AMD X670E و X670

مادربردهای کاملاً جدید AMD X670E و AMD X670 با سوکت تازه از راه رسیده AM5 و پشتیبانی از پردازنده های RYZEN 7000، پاییز امسال راهی قفسه فروشگاه ها می شوند. سفارشی سازی به سبک MSI در کنار فناوری های نوین مانند DDR5 و رابط PCIe 5.0 کارت و ذخیره سازی، بسیاری را مشتاق به خرید پلتفرم های جدید کرده است. می توانید برای مشاهده اطلاعات بیشتر مطالب پیشنهادی را مطالعه کنید.


پلتفرم AMD AM5 با سه چیپ ست B650 میانرده، X670 پرچمدار و X670E اکستریم معرفی شد

جزئیات مادربردهای X670E Carbon WIFI و X670P-WIFI ام اس آی فاش شده

از فاش شدن تصویر Ryzen 9 7950X تا سوکت AM5 و چیپ ست دوگانه X670


پاورهای MEG Ai1300P / Ai1000P پلاتینیوم با رابط PCIe 5.0

از آنجا که نسل جدید پردازنده ها و کارت گرافیک ها خصوصا در دسته پرچمداران، مصرف انرژی بسیار بالایی دارند، نیاز است تا بریا کوچ کردن به یک پلتفرم جدید قدرتمند، پاور یا منبع تغذیه مناسبی را انتخاب کنید. ام اس آی منبع تغذیه MEG Ai1300P و Ai1000P PCIE5 را که به زودی وارد بازار می شود را برای پرو گیمرها و کاربران حرفه ای معرفی کرده است. این سری از پاورهای MSI اولین محصولاتی هستند که به PCIe 5.0 و ATX 3.0 مجهز شده اند تا نسل آینده قطعات را به خوبی و پایداری پشتیبانی کنند.

کانکتور PCIe 5.0 که به تنهایی توان 600 وات را ارائه می کند، به خوبی از پس قدرتمندترین کارت گرافیک ها بر می آید. فناوی های مختلف از جمله پروتکل های حفاظتی و صرفه جویی در انرژی را می توان در این پاورها مشاهده کرد. پاورهای جدید MSI می توانند به طور خودکار، بارگذاری جریان و دمای داخلی را مدیریت کرده و در صورت نیاز و بارگذاری کمتر از 55 درصد یا دمای زیر 70 درجه سانتی گراد، چرخش فن را متوقف کرده تا نویز به صفر برسد.


نسل آینده پاور های MSI با کانکتور PCIe Gen 5 و نهایت قدرت 1300 وات پلاتینیوم


خنک کننده های مایع سازگار با AM5

وقتی صحبت از پلتفرم جدید AMD می شود، در کنار مادربردهای جذاب سری AMD 600 باید به فکر یک خنک کننده سازگار هم بود. پردازنده های RYZEN 7000 با معماری Zen 4 و سوکت AM5 خوشبختانه نیاز به خنک کننده ای با براکت خاص ندارند. در واقع سوکت AM5 با همان خنک کننده های سوکت AM4 سازگار است اما به دلیل افزایش توان حرارتی بهتر است خنک کننده ای کارآمد را برای نسل جدید پردازنده های AMD انتخاب کنید.

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد