مشخصات فی منتشر شده از گوشی ویوو وی 15 پرو

ویوو وی 15 پرو به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت همزمان با گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) رونمایی خواهند شد. این گوشی هوشمند از سنسور های بسیار قدرتمندی برای دوربین های اصلی خود بهره خواهد برد و باید شاهد یکی از گوشی های بسیار مناسب ویوو باشیم.

مشخصات فنی به همراه دوربین های سلفی و دوربین های اصلی قدرتمند

ویوو وی 15 پرو، قرار شده از صفحه نمایش بدون ناچی بهره ببرد، ویوو برای حذف ناچ صفحه نمایش این گوشی هوشمند از دوربین سلفی پاپ آپی بهره خواهد برد. شیائومی می میکس 3 قبلا از چنین طراحی برای صفحه نمایش خود استفاده کرده بود، و سامسونگ نیز گوشی سامسونگ گلکسی A90 نیز قرار شده از دوربین سلفی پاپ آپی بهره خواهد برد.

ویوو وی 15 پرو

جالب است بدانید ویوو وی 15 پرو از سنسور 32 مگاپیکسلی قدرتمند برای دوربین سلفی خود استفاده کرده، برای سنسور های دوربین اصلی نیز ویوو چیزی کم نگذاشته است.

سنسور 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. باتری 3700 میلی آمپری به هراه صفحه نمایش 6.39 اینچی آمولد از دیگر مشخصات فنی مناسب این گوشی هوشمند می باشد.

ویوو وی 15 پرو

با توجه به استفاده ویوو وی 15 پرو از صفحه نمایش اولد، سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. البته پردازنده اسنپدراگون 675 شرکت کوآلکام چندان پردازنده قدرتمندی به نظر نمی رسد. اما آنقدر امکانات در نظر گرفته شده مناسبی که برای این گوشی در نظر گرفته شده ضعف پردازنده خود را کاملا می پوشاند.

منبع:  gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد