پوستر منتشر شده از سری ایکس گوشی های ویوو با دوربین دو گانه سلفی پاپ آپ

در حالی که با حجم عظیمی از گوشی های هوشمند مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ مواجه هستیم، شرکت های بسیاری در عرصه گوشی های هوشمند با استفاده از بهره بردن از این فناوری جالب، ناچ را از صفحه نمایش حذف کرده و صفحه نمایشی یکدست و با کیفیتی را ارائه دادند.  این بار اما شاهد انتشار پوستری از یکی از محصولات آینده ویوو بودیم که گویا قرار است با بهره بردن از دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ روانه بازار شود.

طراحی آشنا با اضافه شدن سنسور های بیشتر

ویوو پیش از این نشان داده بود که در زمینه طراحی های در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند خود، حرفی برای گفتن دارد. پیش از این شاهد رونمایی ویوو وی 15 پرو بودیم که با بهره بردن از دوربین سلفی پاپ آپ و طراحی بی نظیر و شگفت انگیز خود، نظر بسیاری کاربران و حتی متخصصان این عرصه را به خود جلب کرد.

این گوشی هوشمند سوای بهره بردن از طراحی بسیار زیبا، سرعت عملکرد بسیار بالایی مخصوصا در زمینه دوربین سفی پاپ آپ در نظر گرفته شده دارد که می شود گفت شگفت انگیز است، پیشنهاد میکنیم ویدئوی جذاب ویوو وی 15 پرو را مشاهده کنید و لذت ببرید.

ویوو وی 15 پرو

اما تقریبا تمام گوشی هایی که از دوربین سلفی پاپ آپ بهره بردند، از یک سنسور برای این منظور استفاده کردند، به غیر از شیائومی می میکس 3 که از دوربین سلفی پاپ آپ دوگانه ای بهره می برد اما طراحی این گوشی هوشمند کاملا با دیگر محصولات متفاوت بود. در دوربین های پاپ آپ گوشی های هوشمندی چون ویوو وی 15 پرو، شما وقتی که در تنظیمات دوربین، دوربین سلفی را انتخاب می کردید، بصورت خودکار دوربین سلفی پاپ آپ نمایان می شد، اما در شیائومی می میکس 3 برای استفاده از دوربین سلفی، لازم بود تا صفحه نمایش را به سمت پایین بکشید.

پوستر رسمی و معتبر

پوستر رسمی از گوشی جدید سری ایکس ویوو

اما گوشی جدید ویوو از همان تکنولوژی در نظر گرفته شده برای محصولات پیشین این شرکت بهره خواهد برد با  این تفاوت که دوربین سلفی دوگانه ای برای این محصل جدید در نظر گرفته خواهد شد. با توجه به پوستری که مشاهده می کنید، این گوشی هوشمند علاوه بر دوربین های سلفی دوگانه، از دوربین های اصلی سه گانه ای نیز بهره مند خواهد شد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد