پوستر های منتشر شده هوآوی متعلق به گوشی های پی 30 و پی 30 پرو نمی باشد

گوشی های خانواده هواوی پی 30

هوآوی پی 30 و پی 30پرو دو پرچمدار آینده این شرکت چینی می باشند که قرار است 26 مارس (6 فروردین) بصورت رسمی در پاریس رونمایی شوند. این گوشی های هوشمند خانواده هوآوی پی 30 را تشکیل می دهند. اما چند روز پیش پوستر هایی بصورت رسمی از این شرکت در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده با نام تصاویر ثبت شده هوآوی پی 30 شناخته می شد، اما حال متوجه شده این تصاویر به گوشی های هوشمند خانواده هوآوی پی 30 تعلق ندارد.

تصاویری نامعتبر اما چرا؟

در حالی که پیش از این، تصاویر زیبای این پوستر ها به گوشی های این خانواده منسوب می شد حال گویا چنین چیزی اشتباه بوده. حال نمونه های از این تصاویر را که در سال 2009 در یکی از وب سایت های عکاسی حرفه دیده شده، دقیقا همان تصاویری بودند که هوآوی منتشر کرده. این تصاویر توسط دوربین های حرفه ای DSLR گرفته شده و هوآوی پی 30 و یا پی 30 پرو این تصاویر را ثبت نکرده اند.

تصاویر گرفته شده با دوربین DSLR

حال شاید سوال شود که چنین شرکت معتبری چرا باید چنین کاری را انجام دهد. بهتر است بگوییم هوآوی با این کار می خواسته بازار اخبار داغ این گوشی های هوشمند را داغ تر کند و پیش خود گفته، تصاویر را منتشر کرده و در صورتی که کسی پی ببرد چنین تصاویری توسط گوشی های خانواده پی 30 ثبت نشده اند، آنگاه بیان می  کند که درست است که این تصاویر مربوط به گوشی های هوشمند این خانواده نمی باشد، اما این پرچمداران جدید قابلیت ثبت تصاویری بسیار با کیفیت همانند یک دوربین حرفه ای عکاسی را خواهند داشت. حرکت زیرکانه ای بود.

تصاویر گرفته شده با دوربین DSLR

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد