چلنجر هیبریدی در راه است : آیا ماسل کارها به پایان راه رسیده اند؟

ماسل کارها یا خودروهای عضلانی آمریکایی را باید جذاب ترین خودروهای دنیا دانست. ماسل هایی مانند فورد موستانگ، دوج چلنجر، دوج چارجر و شورلت کامارو، همه از محبوبترین خودروهای دنیا هستند.

به گزارش بنچیمو، خبرها حاکی از آن است که ماسل کارهای آمریکایی یا محبوبترین خودروهای عضلانی هم قرار است به زودی با موتورهای کم حجم و تلفیقی از موتورهای الکتریکی ساخته می شوند. یکی از مدیران ارشد این خودروسازان اعلام کرده است که به زودی قرار است پلتفرم های سبک وزن جدید جایگزین مدل های فعلی می شوند.

این پلتفرم ها می توانند موتورهای الکتریکی را حمل کنند و ماسل کارها را به جرگه استفاده از تکنولوژی های روز بپیوندد. نسل بعدی دوج چلنجر به موتور الکتریکی مجهز می شود و با ترکیبی از موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری، در مدل پایه با قیمتی معادل 30.000 دلار عرضه می شود.

مایک مانلی مدیر عامل FCA در نمایشگاه دیترویت گفت: ” واقعیت این است که تکنولوژی و فناوری های ساخت جدید هم مورد استفاده ما قرار می گیرد. ما می توانیم از فناوری های جدید مانند نیروی برق به روش های مختلف استفاده کنیم تا نسل جدید خودروها را به تکامل برسانیم “.

مایک منلی در ادامه توضیح داد: ” فکر نمی کنم دوج چلنجر تنها ماسل کاری باشد که به موتور الکتریکی مجهز می شود. می دانیم فورد در حال کار کردن بروی ساخت موتور الکتریکی SUV است که با استفاده از موتور موستانگ و موتور الکتریکی ساخته می شود. شورولت Corvette هم به زودی در اوایل سال جاری میلادی به موتور الکتریکی مجهز می شود که می تواند با استفاده از موتور بنزینی و موتور الکتریکی، قدرتی بیش از 1000 اسب بخار تولید کند. موتورهای الکتریکی قطعاً بخشی از فرمول ساخت خودروهای عضلانی آمریکایی در آینده است و می توانیم این خودروها را در اواسط سال 2020 در خیابان ها مشاهده کنیم “.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر