6 هدست گیمینگ برتر در سال 2022 از نگاه بنچیمو

یکی از تجهیزاتی که باعث تجربه لذت بخش در گیم پلی بازی ها می شود هدست گیمینگ مناسب است. هدست های گیمینگ به دلیل دقت زیاد در صدا گیری و تاخیر بسیار کمی که دارند گزینه ای عالی هستند و باید در خرید آنها بسیار دقت کرد زیرا بسیاری از هدست های گیمینگ موجود در بازار تنها نام گیمینگ را یدک میکشند. از آن جایی که انتخاب هدست گیمینگ مناسب کار دشواری است توصیه می شود در مطلب بهترین هدست های 2022 از نگاه بنچیمو همراه ما باشید.

6. هدست Logitech G PRO X WIRELESS LIGHTSPEED

لاجیتک G PRO X WIRELESS LIGHTSPEED یک گزینه بی سیم از هدست های پیشنهادی است که با برنامه Logitech’s G HUB سازگار است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تنظیمات میکروفون و صدا را تغییر دهید. همچنین به وسیله این برنامه می توانید به حالت صدای فراگیر مجازی هم دسترسی پیدا کنید. میکروفون این هدست قابلیت جدا شدن و تنظیم موقعیت را دارد. این هدست گیمینگ را می توانید با کامپیوتر و کنسول های پلی استیشن استفاده کنید اما متاسفانه این نسخه با کنسول های ایکس باکس سازگار نیست. صدای طبیعی، بالشتک های نرم، ارگونومیک مناسب و پد سر نرم از مزیت های این هدست است. اما مسدود نکردن صدا های اطراف این هدست گیمینگ را برای سفر و مکان های شلوغ به گزینه مناسبی تبدیل نمی کند.

مزایا هدست Logitech G PRO X WIRELESS LIGHTSPEED

طراحی راحت

سازگار با PS4 / PS5 و PC

دارای نرم افزار قابل تنظیم

تاخیر کم از طریق دانگل USB

طول عمر 23 ساعته باتری

معایب هدست Logitech G PRO X WIRELESS LIGHTSPEED

سازگار نبودن با XBOX

عملکرد ضعیف در جداسازی صدای پس زمینه

5. هدست Logitech G933 Wireless

هدست گیمینگ لاجیتک G933 دارای تاخیر بسیار کم، میکروفون عالی، کیفیت صدای خوب به همراه بیس مناسب است که آن را به گزینه ای مناسب و برای گیمر ها تبدیل می کند. همچنین این هدست را هم می توانید به صورت بی سیم بر روی کامپیوتر یا پلی استیشن خود استفاده کنید و هم می توانید آن را از طریق اتصال سیمی به XBOX یا موبایل خود وصل کنید. Logitech G933 دارای برنامه شخصی سازی و عمر بالای باتری است تا خیال شما را در استفاده های طولانی مدت راحت کند . اما کاربرانی که عینکی هستند ممکن است بیس کمتری را شاهد باشند زیرا این هدست به افراد عینکی حساس است. همچنین این هدست گزینه خوبی برای استفاده خارج از منزل نیست.

مزایا هدست Logitech G933 Wireless

کیفیت میکروفون خوب

دارای برنامه شخصی سازی

گزینه های سفارشی سازی عالی

اتصال بی سیم و سیمی با تاخیر کم

معایب هدست Logitech G933 Wireless

طراحی حجیم

حساس به کاربران عینکی

4. هدست SteelSeries Arctis 9X Wireless

هدست گیمینگ استیل سریز Arctis 9X یک گزینه سیمی و بدون سیم است که شما می توانید از آن با هر رابطی که دوست دارید استفاده کنید. این هدفون خوش ساخت دارای طول عمر 28 ساعته باتری است و طراحی راحتی دارد، همچنین این هدفون با XBOX ONE هم سازگار است. SteelSeries Arctis 9X دارای برنامه همراه SteelSeries Engine است که به شما امکان شخصی سازی را می دهد و در بین هدست های گیمینگ هم یکی از برترین ها است. این هدست گیمینگ جدا از طراحی زیبا، صدای خوب و ارگونومیک بالا دارای قابلیت حذف نویز یا جداسازی صدای پس زمینه است که همین موضوع هم آن را به گزینه مناسبی برای استفاده در هر موقعیت مکانی تبدیل می کند.

مزایا هدست SteelSeries Arctis 9X Wireless

طراحی راحت و با دوام

طول عمر 28 ساعته باتری

دارای نرم افزار EQ گرافیکی

قابل استفاده از طریق XBOX ONE WIRELESS

معایب هدست SteelSeries Arctis 9X Wireless

تحویل فرکانس های بالا و پایین متفاوت

سازگار نبودن با PC و PS4

3. هدست Astro A40 TR Headset + MixAmp Pro 2019

هدست Astro A40 TR Headset + MixAmp Pro 2019 یک هدست سیمی به همراه تاخیر بسیار کم و کیفیت میکروفون بالا است که برای گیم بسیار مناسب است. اما به دلیل طراحی پشت باز، این هدفون برای محیط های پر سروصدا مناسب نیست، زیرا سروصدای محیط را مسدود نمی کند. اگر می خواهید این هدست را به XBOX ONE خود وصل کنید آن را در حالت PC قرار دهید. همچنین این هدست دارای کیفیت صدای طبیعی مناسبی است اما به اندازه نسل قبلی خود بیس سنگین نیست. همچنین باید بدانید که به همراه این هدست یک آمپلی فایر هم ارائه می شود تا دسترسی راحت تری به حجم صدا و کیفیت آن داشته باشید.

مزایا هدست Astro A40 TR Headset + MixAmp Pro 2019

طراحی راحت و محکم

عملکرد عالی میکروفون

دارای برنامه EQ گرافیکی

امکان ترکیب کردن صدای چت و بازی

معایب هدست Astro A40 TR Headset + MixAmp Pro 2019

نویزگیر ضعیف صدا

طراحی بزرگ

ضعف در ارائه فرکانس های بالا و پایین

2. هدست SteelSeries Arctis Pro Wireless

هدست استیل سریز Arctis Pro یک گزینه بی سیم و با سیم است که یکی از بهترین هدست ها برای تجربه بازی است. این هدفون دارای طراحی راحت، گزینه های شخصی سازی زیاد و میکروفون با کیفیت ضبط عالی دارد. همچنین SteelSeries Arctis Pro دارای طول عمر باتری بالایی است اما متاسفانه این هدست نویز گیر ضعیفی دارد و البته در ارائه فرکانس بیس و تریبل متفاوت عمل می کند که کمی جای تعجب دارد.

مزایا هدست SteelSeries Arctis Pro Wireless

طراحی راحت و با درام

طول عمر بالا باتری

کیفیت بالای خروجی صدا و میکروفون

اتصال بی سیم از طریق دانگل USB و بلوتوث

معایب هدست SteelSeries Arctis Pro Wireless

نویزگیر ضعیف صدا

تحویل فرکانس های بالا و پایین متفاوت

1. هدست Astro A50 Gen 4 Wireless 2019

هدست گیمینگ Astro A50 Gen 4 Wireless 2019 که طراحی مشابه نسخه 2017 خود دارند به همراه پیشرفت های جزئی مانند پایه فشرده تر و عمر باتری طولانی تر. اما از این هدفون فقط می توان به صورت بی سیم با پایه استفاده کرد یعنی اگر پایه به همراه هدست نباشد صداگیری از هدست غیر ممکن می شود و همین موضوع هم قابلیت های حمل و نقل را از آن گرفته. متاسفانه Astro A50 Gen 4 نویزگیر ضعیفی دارد و نمی تواند سرو صدای اطراف را جدا کند. همچنین در بخش صدا دارای پاسخ فرکانسی بسیار خوبی است و بیس گسترده دارد. در حالی که محدوده های میانی و سه گانه آن به خوبی متعادل و دقیق است.

مزایا هدست Astro A50 Gen 4 Wireless 2019

طراحی ارگونومیک

ساختاری محکم

صدای مجازی گسترده

کیفیت عالی میکروفون

معایب هدست Astro A50 Gen 4 Wireless 2019

نویزگیر ضعیف صدا

نشت زیاد صدا

طراحی بزرگ

برای استفاده نیاز به پایه دارد

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد