معماری دوربین های اصلی آیفون 11 / پرچمدارنی متفاوت تر از همیشه

معماری دوربین های اصلی آیفون 11 این بار متفاوت تر از همیشه خواهد بود. شایعات بسیاری از پرچمدارن جدید اپل را شنیده ایم. این بار اپل تصمیم گرفته تا برای پرچمداران جدید خود به نسبت پرچمداران قبلی، از سنسور های بیشتری برای دوربین های اصلی بهره ببرد.

Olixar یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده قاب های گوشی های هوشمند می باشد. حال گویا این بار طراحی قاب اصلی گوشی های جدید آیفون نیز به عهده این شرکت می باشد. در پست جدید منتشر شده تقریبا دیگر از معماری در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی پرچمداران جدید اپل مطمئن شده ایم.

شاید در نگاه اول به طراحی پشتی پیش بینی شده برای پرچمداران جدید اپل، ما را به یاد گوشی های خانواده هواوی میت 20 بی اندازد. چون پرچمداران اپل قرار است همانند میت 20 از دوربین از سنسور های اصلی سه گانه ای برای دوربین های اصلی خود بهره مند شوند.

اما اپل هیچوقت دوست ندارد طراحی مشابه با دیگر گوشی های هوشمند را برای محصولات خود استفاده کند. به همین دلیل چیدمان سنسور های دوربین اصلی پرچمداران جدید اپل متفاوت خواهد بود.

با توجه به تصاویر منتشر شده از Olixar مشخص شده که سنسور های آیفون 11 و آیفون 11 مکس از چیدمان ضربدی شکلی بهره مند می شوند. این در حالی است که همانند پرچمدارن قبلی اپل، این بار نیز شاهد رونمایی سه گوشی هوشمند در قالب یک خانواده خواهیم بود.

آیفون 11 آر نیز به عناون محصولی مقرون به صرفه تر همانند آیفون ایکس آر در کنار دو پرچمدار قدرتمند این شرکت رونمایی خواهد شد. برای این محصول مقرون بصرفه تر نیز سنسور های دوربین اصلی دو گانه ای در نظر گرفته شده که معماری عمودی برای چیدمان سنسور های دوربین اصلی لحاظ شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند