رویداد رسمی ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2019

با شروع نمایشگاه کامپیوتکس 2019 و حضور شرکت های معتبر و قدرتمند عرصه تکنولوژی، جذابیت این نمایشگاه را چندین برابر کرد. ایسوس نیز یکی از اصلی ترین حاضرین این نمایشگاه بود و این بار دست پر تر از همیشه وارد میدان شد. یکی از پربازدید ترین اتفاقات این نمایشگاه رویداد ایسوس بود.

ایسوس در این نمایشگاه ابتدا 30 سالگی خود را جشن گرفت و سپس به معرفی جدیدترین محصولات خود پرداخت. در همان ابتدا شاید کمتر شرکتی در این نمایشگاه توانایی تولید گوشی های هوشمند قدرتمند را داشته باشد، اما ایسوس با معرفی زنفون 6 با افتخار در شروع مراسم خود از قابلیت های جذاب این گوشی هوشمند سخن گفت.

گوشی هوشمندی که توانست با بهره بردن از دوربین اصلی چرخشی که به عنوان دوربین سلفی نیز مورد استفاده قرار میگیرد، بهترین امتیاز سنسور های دوربین سلفی را از وب سایت معتبر دگزومارک کسب کند و غول قدرتمندی چون سامسونگ گلکسی اس 10 5G را در این زمینه شکست دهد.

بعد از آن ایسوس بحث تخصصی این نمایشگاه یعنی جدیدترین مادربرد و لپ تاپ های خود را معرفی کرد. باید گفت با توجه محصولاتی که ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس امسال رونمایی کرد، قطعا لقب یکی از قدرتمند ترین و قعال ترین شرکت های حاضر در این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

یکی از جالب ترین محصولات که در رویداد ایسوس شاهد آن بودیم، صفحه نمایش گیمینیگ و با کیفیت این شرکت بود که در مقایسه ای جالب کیفیت این محصول با بسیاری از گوشی های هوشمند را نشان داد. حال نیز شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم تا از جزئیات محصولات رونمایی شده توسط ایسوس در این نمایشگاه بهتر آشنا شوید.

پست های مرتبط

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟